آمریکایی ها تا چه حد برای "حمایت" از اوکراین آمادگی دارند؟

© AP Photo / Alik Kepliczآمریکایی ها تا چه حد برای "حمایت" از اوکراین آمادگی دارند؟
آمریکایی ها تا چه حد برای حمایت از اوکراین آمادگی دارند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2022
اشتراک
تارا سوننشاین در مقاله ای برای روزنامه هیل نوشت که آمریکایی ها ممکن است دخالت مستقیم ارتش کشور خود در درگیری در اوکراین را تایید نکنند.
به گزارش اسپوتنیک، وی می نویسد "همانطور که در افغانستان و عراق دیده ایم، آمریکایی ها به طور مداوم از مداخله نظامی مستقیم در درگیری های خارجی دلسرد شده اند. هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان از درگیر شدن در بحران های منطقه ابراز نگرانی کرده اند."
به نظر او، مردم ایالات متحده که از انتخابات میان‌دوره‌ای اخیر "خسته" شده‌اند، از گسترش صحنه عملیات جنگی در اروپا حمایت نخواهند کرد و به دلیل توازن نامطمئن قوا در کنگره و تعطیلات سال نوی پیش رو، رسیدن تصمیم متمرکز در این مورد برای خود قانون‌گذاران نیز دشوار خواهد بود.
خیانت اوکراین به آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.11.2022
چگونه درگیری در اوکراین غرب را دچار انشعاب و تفرقه کرد؟
به گفته تارا سوننشاین، در میان آمریکایی‌هایی که از اوکراین حمایت می‌کنند، به ندرت کسانی هستند که حاضر باشند با اعزام نیرو برای شرکت در درگیری موافقت کنند و آنها تهیه سلاح برای اوکراین را به این کار ترجیح می‌دهند.
روسیه از 24 فوریه عملیات ویژه نظامی در اوکراین را آغاز کرده است. ولادیمیر پوتین وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала