مدودف: کمک مالی برای اوکراین به موضوع حساسی در آمریکا تبدیل شده

© Sputnik / Ekaterina Shtukinaسخنرانی نخست وزیر روسیه
سخنرانی نخست وزیر روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2022
اشتراک
دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه می گوید با وجود ادامه تخصیص بودجه نظامی برای اوکراین در آمریکا، اما موضوع پول برای اوکراین در ایالات متحده تبدیل به موضوع حساسی شده است
به گزارش اسپوتنیک، "دمیتری" مدودف رئیس جمهور سابق روسیه معتقد است، ایالات متحده به تخصیص پول کلان برای نظامی کردن رژیم اوکراین ادامه خواهد داد، صرف نظر از اینکه چه کسی اکنون قوی تر است - دموکرات ها یا جمهوری خواهان.
پیش از این، جمهوری خواهان پیش نویسی را در مورد حسابرسی بودجه اختصاص داده شده برای کمک به کیف به کنگره ایالات متحده ارائه کردند. نمایندگان پارلمان خواستار آن شدند که همه اسناد و مدارک در مورد تخصیص بودجه به اوکراین از پیش از این، مورد بازبینی قرار گیرد.
آقای مدودف در کانال تلگرامی خود نوشت:" خب شروع شد، موضوع پول برای اوکراین در ایالات متحده رفته رفته موضوع حساسی می شود. نمایندگان کنگره خواستار بررسی کامل آن هستند که این پول های عجیب کجا رفته است. و ده ها میلیارد جدید درخواست شده توسط بایدن پیرمرد عجیب و غریب، که به درستی در "کاپیتول هیل" معاون رئیس جمهور اوکراین خوانده می شد، به کجا خواهند رفت؟ این قضیه اجتناب ناپذیر بود، قوانین ژانر سیاسی چنین است. جمهوری‌خواهان که پس از انتخابات قوی‌تر شده‌اند، موج بزرگی را علیه دموکرات‌ها به راه انداخته‌اند. ولی دموکرات ها هم در حال مبارزه هستند".
نایب رئیس شورای امنتیت ملی روسیه اضافه کرد:" این بخشی جدایی ناپذیر از اجماع "روس هراسی" در میان نخبگان سیاسی آمریکاست. چیز دیگری مهم است. انجام این کار روز به روز دشوارتر خواهد شد. و خلق و خوی آمریکایی های عادی به تدریج شروع به تبدیل شدن به واقعیت خواهد کرد. آنها دوباره فریب خوردند: وجوه هنگفتی از بودجه ایالات متحده در دوره رکود اقتصادی و افزایش قیمت ها برای همه چیز در جاهای دیگری خرج شد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала