روسیه گزارش آژانس اتمی درباره اوکراین را مورد توجه قرار می دهد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiyمسكو مي تواند به پيمان شكنى آمريكا پاسخ نظامى-فنى بدهد
مسكو مي تواند به پيمان شكنى آمريكا پاسخ نظامى-فنى بدهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2022
اشتراک
معاون وزیر امور خارجه روسیه می گوید، روسیه به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره اوکراین و "بمب کثیف" توجه می کند
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه گفت، کشورش به گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره نتایج راستی‌آزمایی گزارش‌های ساخت بمب کثیف در اوکراین توجه کرده است، در حالی که هیچ دلیلی برای قانع شدن به این داده‌ها وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد که مسکو با گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی آشنا شده و اطلاعات منتشر شده را مورد توجه قرار خواهد داد
ریابکوف به خبرنگاران گفت: "اما سوال این نیست، بلکه این است که فرصت هایی برای ساخت چنین وسیله ای و استفاده از آن برای اهداف تحریک آمیز در اوکراین وجود دارد. و سه هدف به هیچ وجه تمام چیزی نیست که رژیم کیف در این زمینه دارد."
ریابکوف خاطرنشان کرد: "وقتی ما در نظر بگیریم که این رژیم چه نوع حامیانی دارد، این حامیان چه توانایی‌هایی دارند، احتمالاً هیچ دلیلی برای قانع شدن به آنچه آژانس جمع‌آوری و آماده کرده است وجود ندارد".
آقای ریابکوف در بخش دیگری از صحبتهای خود در مورد تماس با آمریکا گفت:"هیچ پیشرفتی در زمینه ویزا وجود ندارد. اگر فکر می کنید پیشرفت هایی در اینجا برنامه ریزی شده است، چنین چیزی در دست نیست. ما تماس‌ها را در این زمینه محدود نکرده‌ایم و آمریکایی‌ها نیز بر خلاف بسیاری از حوزه‌های دیگر محدود نکرده‌اند. شاید دست‌کم به صورت جزئی و در برخی جنبه‌ها چیزی به دست آید."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала