دستگیری سه نفر از عوامل تیراندازی در ایذه در مرز آذربایجان

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / مسدود شدن صفحه اینستاگرامی یک مقام دیگر جمهوری اسلامی +عکس
مسدود شدن صفحه اینستاگرامی یک مقام دیگر جمهوری اسلامی +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.11.2022
اشتراک
محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور ایران از دستگیری سه نفر از عوامل حادثه ایذه در مرز با آذربایجان خبر داد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، محسن رضایی که در ایذه حضور دارد در جمع خبرگاران گفت:" سه نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حالی که می خواستند از مرز باکو خارج شوند دستگیر شدند و در حال بازگشت به سمت اهواز هستند".
وی ادامه داد: "مطمئن باشید هرکسی که در این حادثه دخالت داشته است هر که باشد و در هر سوراخی رفته باشد او را دستگیر خواهیم کرد و از او انتقام می گیریم".
رضایی گفت: "از مسئولان قضایی درخواست داریم این افراد جنایتکار را در شهرستان ایذه و در مقابل چشم مردم مجازات کنند".
وی گفت: "به چه جرمی مردم خوب ایذه را به رگبار بسته‌اند؟ مردم ایذه همواره از آزاد کردن مشروطه تا حادثه ۱۵ خرداد و از پیروزی شکوهمند ۲۲ بهمن تا بیرون کردن صدام از سرزمین های ایران اسلامی یکی از کانون های تاریخ ساز قوم بختیاری بوده‌اند. مگر دشمن می‌تواند ایذه را با شکست مواجه کند؟ مگر می تواند از چهره نورانی مردم ایذه غم و غصه به وجود بیاورد"؟
وی ادامه داد: "در حادثه تروریستی ایذه دشمن از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی کرد و در حال حاضر سه نفر بسیجی زخمی شده است و در بیمارستان های اهواز تحت بررسی هستند. من به دوستان می گویم چرا این فیلم ها را پخش نمی کنید"؟
رضایی گفت: "چرا موتورسوارهایی را که به دوربین ها تیراندازی کردند و آنها را خاموش کردند نشان نمی دهید؟ اکنون مسئله فضای مجازی و جنگ در افکار عمومی یک جنگ بسیار مهم است".
وی گفت: " آنها موتورهای نیروی بسیجی را تکه تکه کردند. باید سه بسیجی که در این حادثه مجروح شده‌اند را نشان دهید تا مردم بدانند که چگونه بسیج، سپاه و ارتش در کنار مردم در خون خود می غلتند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала