تعداد شهدای حادثه تروریستی ایذه به ۷ نفر رسید

© Sputnik / Aram Nersesyan /  مراجعه به بانک تصاویر مسلسل اسلحه سلاح
مسلسل اسلحه سلاح  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.11.2022
اشتراک
تعداد شهدای حادثه تروریستی ایذه به ۷ نفر رسید
عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیروهای بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به هفت نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.
در پی این حمله تروریستی و شهادت هفت نفر از مردم ایذه، با اعلام حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد و خلیلیان استاندار خوزستان، امروز در استان و سه روز در شهرستان ایذه عزای عمومی اعلام شده است.
به گزارش ایسنا، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلیمن محسن حیدری با تسلیت حادثه تروریستی ایذه گفت : این فاجعه که در ایذه اتفاق افتاد همانند فاجعه های دیگر بیانگر اوج وحشی گری دشمنان ما است، به این معنا که دشمنان از جنس داعش و گروهک مجاهدین خلق و از خدا بیخبر هیچ حد و مرزی از نظر انسانیت و بشری را رعایت نمی کنند و موظف هستند که ماهیت خشن اربابان خود را نشان دهند. بنابراین بحث اغتشاش و حتی براندازی نظام مطرح نیست و آنچه برای دشمن مطرح است انتقام گرفتن از ملت ایران است زیرا ملت ایران از نظر آمریکا و اسراییل مقصر اصلی است؛ ملتی که ۴۴ سال پای امام و مقام معظم رهبری، اسلام، آزادی و استقلال خود ایستاد تا شخصیت بین المللی، کرامت و عزت خود را حفظ کنند از نظر استکبار گناهکار بوده و مجرم است.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پس چنین مواقعی نباید انتظار داشته باشیم که کمیسیون های حقوق بشر و سازمان های بین المللی این اقدامات را محکوم کنند زیرا همه آن ها سر و ته یک کرباس و همه وابسته استکبار جهانی هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала