وحیدی: عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه و داعش در آشوب‌های اخیر دستگیر شدند

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / احمد وحیدی وزیر کشور
احمد وحیدی وزیر کشور - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2022
اشتراک
به گفته وزیر کشور ایران، عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه و عناصری در رابطه با داعش در آشوب‌های اخیر دستگیر شدند که در اختیار قوه قضاییه هستند تا طبق قانون با آنها برخورد شود.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، "احمد وحیدی" روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت:" دشمن تلاش کرد با ایجاد ناامنی و متوقف کردن حرکت علمی کشور و با ایجاد مزاحمت برای کسب‌ و کارهای مردم فضای ناامنی را ایجاد کند که با برخورد قوی دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نتوانست به اهداف خود برسد.دشمن به دنبال گسست گفتمانی میان قشرهای مردم و بازداشتن دولت از رسیدگی و خدمت به مردم است.
وی افزود: "دشمن به دنبال ایجاد گسست گفتمانی بین قشرهای مختلف مردم است تا دولت را از خدمت مردم بازدارد. طبیعتا عناصری هستند که در این ماجرا وارد شدند دو دسته هستند یکی افرادی که با صحبت قابل اصلاح هستند و خیلی‌ها هم هستند که احساس ندامت می‌کنند".
وحیدی در پاسخ به سوالی درباره اتباعی که در اتفاقات اخیر دستگیرشدند،گفت: "عناصر دستگیر شده فرانسوی و داعشی در اختیار قوه قضاییه هستند.در اغتشاشات افرادی از ملیت‌های دیگر دستگیر شدند که برخی نقش زیادی داشتند. عناصری از دستگاه اطلاعاتی فرانسه و عناصری در رابطه با داعش در آشوب‌های اخیر دستگیر شدند که در اختیار قوه قضاییه هستند تا طبق قانون با آنها برخورد شود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала