مقایسه ایلان ماسک با ولد مورت

© AP Photo / Susan Walshنزاع قرن: ایلان ماسک بیل گیتس را احمق نامید
نزاع قرن: ایلان ماسک بیل گیتس را احمق نامید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.11.2022
اشتراک
مقایسه ایلان ماسک با ولد مورت
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، کارمندان توییتر از ذکر نام ایلان ماسک در پیام رسان شرکت می ترسند و رئیس جدید شرکت را با ولد مورت، شرور کتاب های هری پاتر مقایسه می کنند.
به گفته این نشریه، ماسک که در ماه اکتبر توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خرید، پیش از این حداقل 10 کارمند را که در پیام رسانSlack از او انتقاد کرده بودند، اخراج کرده است. این باعث شد که از او به عنوان "کسی که که نباید نامش را برد" با اشاره به ولد مورت از کتاب هری پاتر یاد کنند.
طبق گزارش‌ها، کارمندان از این می‌ترسند که همکاران جدیدی که ماسک با خود از تسلا به توییتر آورده است، تمام پیام‌های موجود درSlack را بررسی کنند و واژه های "ایلان" و"ماسک" را جستجو کنند تا افرادی را پیدا کنند که در مورد رئیس جدید نظرات تندی دارند.
دیلی میل به نقل از یکی از کارمندان شرکت گفت : " او مانند ولدمورت یا کسی است که نباید نامش برده شود. همه او را "مردی از بالا" یا "صاحب جدید" صدا می زنند تا در صورتی که اوباشان او چت ها را برای کلمات "ایلان" " و "ماسک" بررسی کنند، چیزی ظاهر نشود."
پیش از این گزارش شده بود که ماسک قصد دارد حدود 3700 هزار شغل در این شرکت (نصف کل کارکنان) را در تلاش برای کاهش هزینه‌ها پس از خرید آن تعدیل نیرو کند. در عین حال، طبق گزارش دیلی میل، ماسک تاکنون نیمی از کارمندان شرکت را اخراج کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала