واکنش مدودف به قطعنامه سازمان ملل در مورد جبران خسارت به اوکراین

© Sputnik / Alexander Astafyev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش مدودف به قطعنامه سازمان ملل در مورد جبران خسارت به اوکراین
واکنش مدودف به قطعنامه سازمان ملل در مورد جبران خسارت به اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2022
اشتراک
مدودف: سازمان ملل باید قطعنامه ای را در مورد جبران خسارت به کشورهایی که بر اثر عملیات آمریکا آسیب دیده اند تصویب کند.
به گزارش اسپوتنیک، دمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه در کانال تلگرامی خود اعلام کرد: مجمع عمومی سازمان ملل متحد، پس از قطعنامه در مورد "غرامت" روسیه به اوکراین، ارزش دارد که از ایالات متحده برای خسارات وارده به کره، ویتنام، عراق، یوگسلاوی و سایر کشورهایی که تحت تأثیر آمریکایی ها قرار گرفته اند، غرامت بخواهد.
مدودف در مورد رای سازمان ملل در مورد لزوم ایجاد مکانیزمی برای روسیه برای جبران خسارات اوکراین اظهار نظر کرد و گفت: "بگذارید همین توصیه را در مورد غرامت کامل آمریکا برای خسارات وارده به کره، ویتنام، عراق، یوگسلاوی و دیگر قربانیان بی شمار آمریکایی ها و ناتو بگیرند".
معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه ادامه داد در غیر این صورت: به نظر می رسد آغاز مصیبت سازمان ملل به عنوان اصلی ترین نهاد بین المللی برای آشتی باشد. پایانی دردناک برای کل جامعه بین المللی خواهد بود. ما می توانیم بدون چنین سازمانی "سازمان ملل" زندگی کنیم.
سازمان ملل پیش نویس قطعنامه جبران خسارت وارده به اوکراین تصویب کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سازمان ملل پیش نویس قطعنامه جبران خسارت وارده به اوکراین را تصویب کرد
مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز دو شنبه با اکثریت آرا پیش نویس قطعنامه ای را در مورد جبران خسارت وارده به اوکراین به تصویب رساند.
94 عضو از این قطعنامه حمایت کردند، 14 عضو مخالف بودند و 73 عضو دیگر سازمان ملل رای ممتنع دادند. این نشست به ابتکار کانادا، گواتمالا، هلند و اوکراین برگزار شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала