رسانه ها: اظهارات پنتاگون در مورد احتمال مذاکره با روسیه خشم کی‌یف را برانگیخت

© AP Photo / Lauren Victoria Burkeآمریکا شکست خود در جنگ افغانستان را پذیرفت
آمریکا شکست خود در جنگ افغانستان را پذیرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2022
اشتراک
پولیتیکو: اظهارات ژنرال پنتاگون، مارک میلی در مورد مذاکره با روسیه خشم کی‌یف را برانگیخت.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه پولیتیکو به نقل از منابع آگاه می نویسد، اظهارات رئیس کمیته روسای ستاد کل نیروهای مسلح آمریکا، مارک میلی، درباره احتمال گفت وگو بین مسکو و کی‌یف، خشم مقامات اوکراینی را برانگیخت.
میلی قبلاً اعلام کرده بود که اوکراین نمی تواند برنده شود، بنابراین، به گفته وی، زمستان آینده فرصتی را برای شروع مذاکرات با روسیه باز می کند. والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای اوکراینی، به نوبه خود به میلی گفت که ارتش اوکراین "هیچ مذاکره ای را نمی پذیرد" اگر روسیه "همه سرزمین های اشغالی" را ترک نکند.
به گزارش پولیتیکو، واشنگتن در تلاش است به کی‌یف اطمینان دهد که ایالات متحده مانع دستیابی اوکراین به اهدافش نمی شود. به ویژه، مقامات آمریکایی به همتایان اوکراینی خود اطمینان می دهند که توقف زمستانی مورد انتظار در رویارویی به این معنا نیست که مذاکرات باید در آینده نزدیک انجام شود.
با این حال، به گفته این نشریه، وزارت امور خارجه در حال آماده سازی زمینه برای مذاکرات احتمالی صلح است. پنتاگون، به نوبه خود، استدلال می کند که نبردها برای منطقه خرسون نمونه ای از "مبارزه سخت" است که در انتظار روسیه و اوکراین است، بنابراین، همانطور که یکی از مقامات به روزنامه گفت، بهتر است قبل از ارسال 100 هزار نفر دیگر در این ورطه، مذاکرات صلح آغاز شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала