آلمانی ها از زلنسکی پس از سخنرانی در نشست سران گروه بیست یک سوال ناخوشایند پرسیدند

زلنسکی
زلنسکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.11.2022
اشتراک
شهروندان آلمانی برنامه زلنسکی برای توقف مناقشه در اوکراین را به باد انتقاد گرفتند
به گزارش اسپوتنیک خوانندگان روزنامه Die Wilt آلمان از راهبرد پیشنهادی ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین برای پایان دادن به مناقشه در این کشور در نشست سران گروه بیست ابراز ناخرسندی کردند.
یکی از این افراد این سوال را مطرح کرد که:"آقای زلنسکیُ در قالب برنامه های صلح آمیز لطفا به این سوال بسیار مهم پاسخ دهید: روسها به چه نحو می توانند هویت فرهنگی خود را حفظ کنندُ اگر قلمرویی که در آن زندگی می کنند اوکراینی باقی بماند"؟
فرد دیر اظهار داشت:"او اصلا کی هست که طلب بکند؟ این بازیگر سابق و رئیس جمهور یک کشور خراب شده کوچک و بی ارزش در جهان و اروپا. آنطور که به نظر من می رسد او و همکارانش که با مسرت درخواست های خود را مطرح می کنند از توهم خودبزرگ بینی و عدم ارتباط با واقعیت در عذاب می باشند. می توانید درخواست کنید، اما طلب کردن- نه!".
یک مخاطب دیگر اینگونه گفت:"از همان ابتدای مناقشه من از خودم می پرسم: این ربطش به ما چیست؟ در اکراین تا قبل از وی دموکراسی وجود نداشت اما الان همسطح بهشت شده است که پر از فرشته است".
مخاطب دیگری این چنین نوشت:"فامیلی "زلنسکی" را به ظاهر می توان بعنوان مترادف کلمه "مطالبه" استفاده کرد".
مخاطب دیگری تصریح کرد: "پر مورد زلنسکی می توان بسیار صحبت کرد. وی می بایست بی طرفی شور خود را اعلام کند، به قلیت ها احترام گذاشته و جمعیت روس و فرهنگ روسی را تحت فشار نگذارد. کریمه و دانباس روس باقی خواهند ماند. آن موقع می توان مذاکره کرد".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала