کاساچف: هدایت کنندگان کیف در زمان سخن گفتن از صلح، می بایست به اشتباهات خود اعتراف کنند

کاساچف
کاساچف - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2022
اشتراک
کنستانتین کاساچف سناتور روس معتقد است که هدایت کنندگان غربی کیف می بایست برای سخن گفتن از صلح به اشتباهات خود اعتراف کنند.
کنستانتین کاساچف معاون رئیس شورای فدراسیون روسیه معتقد است که هدایت کنندگان غربی کیف زمانی که سخن از حل و فصل صلح آمیز می زنندُ می بایست به اشتباهات خود اعتراف کرده و آنها را اصلا کنند.
این سناتور روس در کانال تلگرامی خود نوشت: "(صدراعظم آلمان اولاف) شولتز مسکو را به ارائه پیشنهادات در خصوص امکان برقراری صلح در اوکراین فرا خواند. اما این تحت هیچ شرایط نمی بایست مذاکراتی باشد که روسیه در آن صلح را تحمیل کند". صدر اعظم آلمان معتقد است که موضوع مذاکرات قبل از هر چیز می بایست "تمامیت ارضی و استقلال اوکراین باشد".
کاساچف تاکید کرد: "در واقع مذاکرات با کیف در آستانه حوادث مایدان در فوریه ۲۰۱۴ (که اتفاقا با حضور آلمان صورت گرفت)ُ آخرین شانس برای حفظ تمامیت ارضی اوکراین در غالب ضمانت های ۱۹۹۱ بود. و این شانس هم از دست رفت".
به گفته وی در واقع یک شانس دیگر برای فظ تمامیت ارضی اوکراین بعد از حوادث مایدان وجود داشت. وی اظهار کرد: "بله ُ دیگر بدون کریمهُ اما با وجود جنوب شرقی که در توافقات مینسک در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ در خصوص آن صحبت شده بود . و یکبار دیگر ایالات متحده و متحدانش در ناتوُ من جمله آلمانُ تمامی هشت سال بعد از آن اوکراین را بر علیه روسیه شوراندندُ به جای اینکه برای حفك تمامیت ارضی و استقلالش به آن کمک کنند، حال این بدون کریمه باشد".
وی در انتها تصریح کرد: "به همین دلیل آن کسی که می بایست پیشنهاداتی را در خصوص امکان صلح در اوکراین مطرح کند، هدایت کنندگان غربی آن نمی باشند. اما این دربرگیرنده بررسی، اعتراف و اصلاح اشتباهات شخصی غرب در موضوع اوکراین می باشد که به قول معروف بدتر از جنایت هم بدتر بودند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала