پیام تسلیت پوتین به اردوغان

© Sputnik / Sergei Ilyin /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит оперативное совещание с постоянными членами Совета безопасности РФ в режиме видеоконференции
Президент РФ Владимир Путин проводит оперативное совещание с постоянными членами Совета безопасности РФ в режиме видеоконференции - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2022
اشتراک
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با ارسال پیام تسلیتی به اردوغان رئیس جمهور ترکیه، با خانواده های قربانیان و صدمه دیدگان در این حادثه تروریستی ابراز همدردی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وب سایت کرملین، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در پیامی به رئیس جمهور ترکیه با خانواده های قربانیان حمله تروریستی دیروز در استانبول ابراز همدردی کرد.
در متین این پیام آمده است: "آقای رئیس جمهور عزیز، لطفا عمیق ترین تسلیت های من را در ارتباط با حادثه غم انگیز حمله تروریستی در استانبول پذیرل باشید. لطفاً پیام همدردی و حمایت این جانب را به خانواده های قربانیان و همچنین آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه برسانید. ما بر آمادگی خود برای همکاری با شرکای ترکیه ای خود در مبارزه با همه اشکال و مظاهر تروریسم تاکید می کنیم."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала