ناتو بدون دشمن‌تراشی زنده نمی‌ماند

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر مسکو: گزارش آژانس ابزاری برای تأثیرگذاری بر مذاکرات برجام است نه بر اوضاع ایران
مسکو: گزارش آژانس ابزاری برای تأثیرگذاری بر مذاکرات برجام است نه  بر اوضاع ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2022
اشتراک
وزارت خارجه فدراسیون روسیه: ناتو سازمانی است که هم‌اکنون در جستجوی امکانات جدید برای پیشروی است و می‌خواهد نفوذ خود را به مناطق جدیدتر و بیشتر و در آسیا، تا مرزهای چین گسترش بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گروشکو معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهار داشت که ناتو سازمانی است که بدون دشمن نمی تواند زندگی کند. ناتو سازمانی است که هم‌اکنون در جستجوی امکانات جدید برای پیشروی است و می‌خواهد نفوذ خود را به مناطق جدیدتر و بیشتر و در آسیا، تا مرزهای چین گسترش بدهد.
گروشکو در ادامه افزود: " ناتو سازمانی است که بدون دشمن نمی تواند زندگی کند. این سازمان بدون دشمن، جان خواهد داد. برای این سازمان مهمترین نکته ایجاد تصویری از دشمن و نزدیک شدن به مرزهای این دشمن بالقوه است. اکنون آسیا را منطقه منافع اتحاد اعلام کرده اند و منطقه دفاعی خود را تا مرزهای چین پیش برده اند".
دیمیتری مدودف معاون رئیس شورای امنیت روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
مدودف: بازگشت روسیه به سرزمین های اجدادی خود ادامه خواهد داشت
شایان ذکر است که پیشتر سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفته بود که مسکو و پکن در حفظ نقش اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) متحد هستند، اما غرب برنامه‌های خاص خود را برای تعامل بین کشورهای آسیایی مد نظر دارد.
سرگی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در پی نتایج نشست سران آسیای شرقی در کامبوج خاطرنشان کرد که ایالات متحده و متحدان ناتوی آن سعی می کنند بر فضای آسه‌آن، که پیرامون آن ساختاری فراگیر، گشوده و امن و مملو از همکاری ایجاد شده است از طریق نظامی کردن منطقه "با تمرکز آشکار بر مهار چین و مهار منافع روسیه در آسیا و اقیانوسیه" مسلط شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала