آمریکا اجازه فعالیت با برخی از شرکت های هوایی روسی در حوزه غیرنظامی را صادر کرد

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آمریکا اجازه فعالیت با برخی از شرکت های غیرنظامی هوایی روسی را صادر کرد
آمریکا اجازه فعالیت با برخی از شرکت های غیرنظامی هوایی روسی را صادر کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.11.2022
اشتراک
ایالات متحده اجازه داد تا با شرکت‌های روسیه که قبلاا تحریم شده بودند، برای اطمینان از ایمنی هوانوردی غیرنظامی، عملیات انجام شود.
به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده اجازه عملیات با شرکت های روسی که قبلا تحریم شده بود برای اطمینان از ایمنی هوانوردی کشوری را صادر کرد، سند مربوطه روز دوشنبه توسط وزارت خزانه داری آمریکا منتشر شد.
در ادامه این سند آمده است: به منظور تضمین ایمنی هوانوردی کشوری... تمام عملیات لازم برای اطمینان از عرضه، صادرات یا صادرات مجدد کالا، فناوری ها یا خدمات با شرکت هایی که قبلاً مشمول محدودیت های تحریمی بودند مجاز هستند. تعامل در دور زدن تحریم ها در مواردی مجاز است که هواپیما تنها در خارج از فدراسیون روسیه ثبت شده باشد، کالاها، فناوری یا خدماتی که ارائه یا صادر یا مجددا صادر می‌شوند، منحصرا برای هوانوردی غیرنظامی استفاده شوند.
وزارت دارایی آمریکا توضیح داد که کاهش رژیم تحریم‌ها همچنان اجازه انجام تراکنش‌های مالی از طریق بانک مرکزی روسیه یا صندوق ثروت ملی فدراسیون روسیه و وزارت دارایی فدراسیون روسیه و همچنین سایر شرکت‌ها و افراد که در مجوز مشخص نشده و مشمول تحریم‌های ضد روسیه است را نمی‌دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала