اطلاعات آمریکا باور دارد که امارات سعی کرده در سیاست آمریکا مداخله کند

© Sputnik / philipusاطلاعات آمریکا باور دارد که امارات سعی کرده در سیاست آمریکا مداخله کند
اطلاعات آمریکا باور دارد که امارات سعی کرده در سیاست آمریکا مداخله کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.11.2022
اشتراک
رسانه غربی: سازمان اطلاعات آمریکا بر این باور است که امارات سعی کرده در سیاست آمریکا مداخله کند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست، اطلاعات آمریکا ثابت کرده است که امارات متحده عربی تلاش کرده است در سیاست خارجی آمریکا مداخله کند.
سازمان اطلاعاتی ایالات متحده گزارشی طبقه بندی شده تهیه کرده است که جزئیات تلاش های گسترده امارات برای دستکاری در سیستم سیاسی ایالات متحده را نشان می دهد.
چند نفری که این گزارش را خوانده اند به این نشریه گفته اند: این سند از تلاش های قانونی و غیرقانونی برای هدایت سیاست خارجی ایالات متحده به نفع امارات صحبت می کند. این گزارش می‌گوید که ظاهراً این تمایلات برای بهره‌برداری از آسیب‌پذیری‌ها در سیستم حکمرانی آمریکا، چندین دولت ایالات متحده را در بر گرفته است. اطلاعات به اتکای سیستم ایالات متحده به کمک های مبارزاتی، حساسیت به لابی ها و اجرای ضعیف قوانین افشا برای محافظت در برابر مداخله دولت های خارجی اشاره می کند. برخی از عملیات شرح داده شده شبیه جاسوسی است.
به طور خاص، این گزارش به استخدام امارات متحده عربی از سه مقام اطلاعاتی سابق آمریکا اشاره دارد که مخالفان و سیاستمداران را ردیابی می کردند، به هک رایانه ها در ایالات متحده کمک می کردند، سال گذشته آنها در دادگاه به ارائه فناوری پیشرفته هک به امارات اعتراف کردند و با پرداخت حدود 1.7 میلیون جریمه دلار موافقت کردند.
در این گزارش آمده است که شورای اطلاعات ملی محتویات این سند را به رهبری عالی آمریکا رسانده است. در این گزارش آمده است: در همان زمان، سفارت امارات متحده عربی اعلام کرد که به نفوذ این کشور در ایالات متحده افتخار می کند که "به سختی به دست آمد" و "به خوبی سزاوار بود".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала