هشدار فرمانده کل سپاه پاسداران به آمریکا، فرانسه، عربستان و اسرائیل

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / حسین سلامی
حسین سلامی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2022
اشتراک
سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن متهم کردن آمریکا، فرانسه، عربستان و اسرائیل به طراحی ناآرامی ها در ایران، درباره عواقب این کار به آنها هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: در شیشه‌نشستگان ریاض، تل‌آویو، نیویورک و پاریس طراح اغتشاشات هستند. آنها ایران را همانطور می‌خواهند که چرچیل و روزولت بدون اطلاع شاه ایران کنفرانسی در ایران برگزار کنند و وقتی شاه به دیدار آن‌ها می‌رود، حسابش نکنند.
سرلشکر حسین سلامی خاطرنشان ساخت:"دشمنان ایران را وابسته می‌خواهند، آن‌ها ایران غیرمستقل و بدون دین می‌خواهند. دشمنان بدانند که ملت ایران زنده است و خودشان سرنوشت‌شان را می‌سازند".
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2022
فرمانده نیروی زمینی سپاه: به شدت با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد می‌کنیم
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هشدار داد: "دشمنان بدانند که اگر یکی از ما را زدند، همه آن‌ها را خواهیم زد‌. شما قاسم ما را زدید، اما ما همه شما را خواهیم زد و از منطقه بیرون‌تان خواهیم کرد. ما دشمنان را از منطقه بیرون می‌اندازیم و دست آن‌ها را تا ابد از ایران دور خواهیم کرد".
وی خاطرنشان ساخت:" به عنوان یک سرباز کوچک و فدایی ملت که همه آرزویش قربانی شدن برای این مردم بزرگ است می‌گویم که این مسیر از کاخ سفید می‌آید".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала