فرمانده نیروی زمینی سپاه: به شدت با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد می‌کنیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / cropped photoسردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه
سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2022
اشتراک
سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت ما دوست نداریم خون از دماغ یک بیگناه بریزد چون همه مردم عائله جمهوری اسلامی ایران هستند، اما به شدت با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد خواهیم کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ، سردار محمد پاکپور در جمع علما و ریش سفیدان شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان افزود: تجزیه طلبی در سیستان و بلوچستان اصلا موضوعیت ندارد؛ بلوچ خاک را مادر خود می‌داند.
وی اظهار کرد: بعضی‌ها در فضای مجازی اینگونه القا می‌کنند که کار جمهوری اسلامی تمام است، جمهوری اسلامی همان نظامی است که همه دنیا اراده کردند که دولت سوریه و عراق سقوط کند اما با اراده سپاه این اتفاق نیفتاد.
وی ادامه داد: مخاطب ما برای تامین امنیت منطقه بسیجیان بومی و سران طوایف هستند، سران طوایف می توانند عامل وحدت در سیستان و بلوچستان باشند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: راه ایجاد آرامش در استان حضور مسئولانه و وحدت بخش علما و روحانیون شیعه و سنی در منطقه است، توسعه بر پایه امنیت ایجاد می‌شود، دشمنان می‌خواهند با ایجاد نا امنی در استان مانع پیشرفت و توسعه شوند.
اغتشاشات در یکی از شهرهای استان اصفهان ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2022
ناآرامی ها در یکی از شهرهای استان اصفهان ایران
وی بیان کرد: ما دوست نداریم خون از دماغ یک بیگناه بریزد چون همه مردم عائله جمهوری اسلامی ایران هستند، اما به شدت با برهم زنندگان امنیت مردم برخورد خواهیم کرد.
وی افزود: فضای مجازی بیانگر واقعیت سیستان و بلوچستان نیست، واقعیت استان بسیار متفاوت است از آنچه که فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان تصویر سازی می‌کنند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: بزرگان و ریش سفیدان باید مراقبت کنند که جوانان و نوجوانان در دام فضای مجازی و فریبکاری‌های آنان قرار نگیرند.
وی گفت: دشمن هر اقدامی را که بتواند برای ایجاد هرج و مرج در سیستان و بلوچستان انجام می‌دهد لذا هوشیاری بیش از پیش همه علما و بزرگان و مردم ضروری است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала