- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

ارتش روسیه 90 درصد پاولوفکا را در جمهوری خلق دونتسک آزاد کرد

© Sputnikعملیات ویژه روسیه در اوکراین
عملیات ویژه روسیه در اوکراین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.11.2022
اشتراک
پوشیلین گفت که پاولوفکا 90 درصد از نیروهای مسلح اوکراین آزاد شده است و پرچم روسیه در آن برافراشته شده است.
به گزارش اسپوتنیک، دنیس پوشیلین، سرپرست این منطقه، گفت که ارتش روسیه تقریباً به طور کامل پاولوفکا را در جمه.ری خلق دونتسک را آزاد کرد.
او در مراسم اهدای جوایز گفت: "امروز یک دستاورد است، یعنی آزادسازی شهرک پاولوفکا. تقریباً 90 درصد آن، می توانیم بگوییم، پاکسازی شده و از شر این ارواح شیطانی نئونازی رها شده است."
به گفته وی، نیروهای متفقین پیش از این پرچم روسیه را بر فراز این روستا برافراشته اند. پوشیلین تاکید کرد که شاهکار ارتش، آزادسازی دونباس، "واقعاً سزاوار احترام زیادی است."
روز قبل، سرگئی سوروویکین، فرمانده گروه متحد نیروها، به وزیر دفاع سرگئی شویگو درباره از سرگیری حمله ارتش روسیه به مناطق خاصی گزارش داد. رهبر نظامی اشاره کرد که آزادسازی شهرک پاولوفکا در جهت دونتسک جنوبی در حال تکمیل است و در جهت دونتسک، نیروهای متفقین نیروهای مسلح اوکراین را در ساحل راست رودخانه باخموتکا شکست داده و به سمت مارینکا و پروومایسکی پیشروی کردند.
همانطور که پوشیلین روز سه شنبه گفت، "نبردهای بسیار سنگین" در منطقه پاولوفکا رخ داد. وی در عین حال خاطرنشان کرد که برای پیشروی بیشتر و آزادسازی ووگلدار لازم است نیروهای اوکراینی از شهرک سازی خارج شوند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала