روسیه اولین نمونه بالگرد میل ـ 8 برای نیروهای حافظ صلح را ساخته است

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر بالگرد میل ـ 8
بالگرد میل ـ 8   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.11.2022
اشتراک
آندری ایلمنسکی، معاون اول مدیر کل شرکت "یوتیر" (UTair) در سیزدهمین همایش بالگرد در مسکو اعلام کرد این شرکت ساخت نوعی از بالگرد میل ـ 8 ( Mi-8) را که برای ماموریت های حافظ صلح در نظر گرفته شده، به شرکت "بالگردهای روسیه" سفارش داده و اولین بالگرد از این نوع در حال حاضر آماده است.
به گزارش اسپوتنیک، آندری ایلمنسکی خاطرنشان ساخت این شرکت هواپیمایی به همراه شرکت بالگردهای روسیه در حال کار برای نوسازی بالگردهای خانواده میل ـ 8 از جمله بهینه سازی تجهیزات رادیو الکترونیکی داخل هواپیما، کاهش تعداد خدمه، ساخت سیستم جدید بهره برداری کنترل شده جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان است.
امیر یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2022
تجهیز ده‌ها فروند بالگرد ارتش ایران به سامانه دید در شب
او گفت: "خب، تکمیل بالگرد با عینک دید در شب، با یک سیستم حفاظت بالستیک نصب شده، همان چیزی است که برای عملیات حفظ صلح لازم است ... در اصل، ما یک بالگرد از این نوع را از قبل آماده داریم و می‌توانیم پرواز کنیم."
ایلمنسکی تصریح کرد از بالگردهای غیرنظامی موجود برای ساخت میل ـ 8 "حافظ صلح" استفاده می شود و این بالگرد در عرض مدت کوتاهی توسط شرکت "بالگردهای روسیه " تکمیل می شود و به گفته وی، میزان تقاضای بازار برای چنین بالگردهایی حدود 20 فروند است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала