سردار زیراهی: تحرکات آمر‌یکا در خلیج فارس به صورت لحظه ای رصد می شود

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سردار زیراهی: تحرکات آمر‌یکا در خلیج فارس به صورت لحظه ای رصد می شود
سردار زیراهی: تحرکات آمر‌یکا در خلیج فارس به صورت لحظه ای رصد می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2022
اشتراک
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ایران گفت: خلیج‌ فارس همواره مورد رصد شبانه‌ روزی قرار دارد و کشورهای متخاصم جرات عبور از آب‌ های سرزمینی را ندارند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ایران، با بیان اینکه پایگاه‌های آمریکا در کشورهای منطقه مستقر است، گفت: با افزایش اقتدار و تجهیزات پیشرفته نظامی، دفاعی، پهپادی و موشکی نیروی دریایی سپاه هیچ کشوری از جمله آمریکا جرات تعرض به آبهای سرزمینی ایران را ندارد.
وی ضمن اعلام آمادگی دفاعی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس تصریح کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران به‌ مراتب افزایش چشمگیری نسبت به دوران دفاع مقدس یافته است و همواره تحرکات دشمنان را در خلیج فارس رصد می‌کند.
زیراهی با اشاره به شکست آمریکا و کشورهای استکباری از جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: استکبار جهانی بارها در پی تهدیدات، از ایران در حوزه‌های مختلف شکست خورده است و امروز الحمدلله قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی در بخش‌های نظامی، پهپادی، ناوگان شناور، تهاجمی و اطلاعاتی افزایش یافته است.
وی تأکید کرد: آمریکا از قدرت جمهوری اسلامی ایران از جمله سپاه پاسداران خوب اطلاع دارد در صورت هرگونه تعرض با قدرت بالای تهاجمی مواجه می‌شود.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با بالاترین قدرت منطقه را جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان کرد: اکنون پیشرفته‌ ترین سلاح در بخش‌ های مختلف و سیستم‌ های پهپادی، موشکی و شناور در ایران ساخته می‌شود و قدرت سپاه قابل مقایسه با گذشته نیست.
سردار زیراهی اضافه کرد: آمریکا و کشورهای متخاصم در خلیج فارس قدرت و جرات متوقف کردن شناورهای جمهوری اسلامی ایران را ندارند چون می‌دانند تهاجم سختی علیه آنان می‌شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала