- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پوتین: غرب به دنبال فرصتی برای نابودی روسیه است، از وجود چنین کشور بزرگی می ترسد

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: غرب به دنبال فرصتی برای نابودی روسیه است، از وجود چنین کشور بزرگی می ترسد
پوتین: غرب به دنبال فرصتی برای نابودی روسیه است، از وجود چنین کشور بزرگی می ترسد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.09.2022
اشتراک
پوتین در سخنرانی خود در الحاق سرزمین های ازاد شده به روسیه گفت که غرب در تمام این مدت به دنبال فرصتی جدید برای ضربه زدن به ما، تضعیف و نابودی روسیه است که همیشه آرزوی آن را داشته اند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مراسم رسمی الحاق مناطق آزاد شده به روسیه در کاح کرملین گفت: غرب به دنبال فرصتی جدید برای تضعیف و نابودی روسیه بوده و به دنبال آن است، از این واقعیت که کشوری به این بزرگی با قلمرو و منابع خود وجود دارد، می ترسد و برای او آزار دهنده است.
وی خاطرنشان کرد: در سال 1991، غرب امیدوار بود که روسیه خود به خود از هم بپاشد، اما این کشور زنده ماند و جانی دوباره گرفت.
پوتین در ادامه تصریح کرد: "بنابراین، غرب در تمام این مدت به دنبال فرصتی جدید برای ضربه زدن به ما، تضعیف و نابودی روسیه است که همیشه آرزوی آن را داشته اند. برای تجزیه دولت ما، قرار دادن مردم در مقابل یکدیگر، محکوم کردن آنها به فقر، غرب تلاش کرد".
پوتین گفت: "آنها به سادگی می ترسند که در جهان چنین کشور بزرگی وجود دارد، با قلمرو، ثروت طبیعی، منابع، با مردمی که طبق دستور دیگران زندگی نمی کنند و هرگزطبق خواسته های زندگی نخواهند کرد".
فردا مراسم امضای موافقتنامه های الحاق سرزمین های جدید به روسیه برگزار می شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.09.2022
امروز 30 سپتامبر مراسم امضای موافقتنامه های الحاق سرزمین های جدید به روسیه برگزار می شود
رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود به مناسبت الحاق مناطق آزاد شده خصوص الحاق مناطق جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و خرسون و زاپروژیا به روسیه گفت که مردم این مناطق دیگر جزئیی از روسیه هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала