- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پس از پایان شمارش آرا، جمهوری خلق دونتسک الحاق به روسیه را تأیید کرد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر همه پرسی در یک شعبه رای گیری در سفارت جمهوری خلق دونتسک در مسکو
 همه پرسی در یک شعبه رای گیری در سفارت جمهوری خلق دونتسک در مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2022
اشتراک
کمیته انتخابات در دونتسک در گزارشی اعلام نمود که پس از پایان شمارش آرا، دونتسک الحاق به روسیه را تأیید کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته انتخابات در جمهوری خلق دونتسک در گزارشی اعلام نمود که پس از پایان شمارش آرا، دونتشک الحاق به روسیه را تأیید کرد.
میزان 99.23٪ از رای دهندگان در جمهوری خلق دونتسک ه فدراسیون روسیه رای دادند. بر اساس داده ها، 100 درصد رای صندوق ها پردازش شده است. 2 میلیون و 133 هزار و 326 رای دهنده در این جمهوری در رفراندوم شرکت کردند که 97.51 درصد کل رای دهندگان است. 0.62 درصد از رای دهندگان رای منفی دادند. میزان 99 .23 درصد با الحاق به روسیه موافق بودند.
Женщины на избирательном участке в посольстве ДНР в Москве - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.09.2022
نظر سنجی از شرکت کنندگان در همه پرسی: حمایت 97% از ساکنان لوهانسک و دونتسک
پیش از این، مقامات جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین ادارات مناطق زاپوروژیا و خرسون در بیانیه هایی اعلام کردند که در یک رفراندوم و همه پرسی در این مناطق، موضوع پیوستن به روسیه به عنوان تابعیت کشور فدراسیون روسیه را برگزار کنند. رای گیری در تمامی این مناطق از 23 تا 27 سپتامبر انجام خواهد شد.همچنین، منطقه زاپوروژیا خواستار این است که از اوکراین خارج شود، اعلام استقلال کند و سپس به فدراسیون روسیه بپیوندد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала