ارزیابی ناظر آلمانی از سازماندهی همه پرسی در ملیتوپل

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر مردی درهمه پرسی در یک شعبه رای گیری د ر رفراندوم رای می دهد
مردی درهمه پرسی در یک شعبه رای گیری د ر رفراندوم رای می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.09.2022
اشتراک
ناظر آلمانی از سازماندهی همه پرسی در ملیتوپل را خوب ارزیابی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، برونو شالر، مدیر عامل شرکت آلمانی Energie Waldeck-Frankenberg اعلام کرد که سازمان دهندگان همه پرسی در منطقه زاپوروژیا برای پیوستن به روسیه تمام تلاش خود را برای برگزاری آن در مدت کوتاهی انجام دادند.
وی گفت: رای گیری به طور شفاف سازماندهی شده است و او پس از بازگشت به کشورش قصد دارد این موضوع را به رسانه ها بگوید و از تحریم های احتمالی هراسی ندارد.
شالر در پاسخ به این سوال که آیا از تحریم های احتمالی می ترسد یا خیر، با کنایه پاسخ داد: من در حال حاضر یک فرد مسن هستم و سالمندان نمی ترسند.
او گفت: همه چیز بسیار شفاف و بسیار خوب سازماندهی شده است. تا جایی که می تواند در مدت زمان کوتاهی انجام شود.
وی همچنین تاکید کرد که مردم در همه پرسی داوطلبانه رای می دهند.
به گفته شالر، اقدامات تحریک آمیز کی‌یف نمی تواند بر روند انتخابات منطقه زاپوروژیا تأثیر بگذارد. وی در ادامه گفت: بله، البته، تأثیری وجود دارد، زیرا غیر از این نمی‌شود... چند نفر قبلاً اینجا را ترک کرده‌اند، این افراد چه احساسی دارند.
او گفت: البته، ما می بینیم که مطبوعات غربی درباره مجبور ساختن مردم به رأی دادن صحبت می کنند، و اینکه رأی دادن تحت فشار صورت می‌گیرد، اما وقتی من اینجا هستم به چشم خودم می بینم که مردم داوطلبانه رأی می دهند و تفاوت بین گزارشات و آنچه را که در منطقه جریان دارد به خوبی می‌ بینیم.
همه پرسی در خصوص پیوستن جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپوروژیا به روسیه از صبح روز گذشته آغاز شده است. رای گیری به مدت پنج روز و تا 27 سپتامبر ادامه خواهد داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала