- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

هشدار روسیه به آمریکا برای فشار بر کی یف به گسترش درگیری ها در خاک روسیه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر هشدار روسیه به آمریکا برای فشار بر کی یف به گسترش درگیری ها در خاک روسیه
هشدار روسیه به آمریکا برای فشار بر کی یف به گسترش درگیری ها در خاک روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2022
اشتراک
ریابکوف در سخنانی گفت که ایالات متحده آمریکا، اوکراین را برای آغاز خصومت در روسیه تحت فشار قرار می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سرگی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی گفت که ایالات متحده آمریکا، اوکراین را برای انتقال خصومت ها به خاک روسیه تحت فشار قرار می دهد.
وی همچنین خاطرنشان کرد که نخبگان حاکم آمریکا "در اصل از مذاکره ناتوان هستند." به گفته وی، واشنگتن به همراه مقامات بریتانیایی خواستار آن است که کی یف "تا آخرین نفر اوکراینی بجنگد تا" شکستی استراتژیک به روسیه وارد کند. ریابکوف افزود: "در ادامه این فشار ها، باج گیری هسته ای نیز مورد استفاده قرار گرفته است."
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.09.2022
واکنش آمریکا به همه پرسی در مناطق آزاد شده اوکراین برای پیوستن به روسیه
در 22 سپتامبر، سرگی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد، گفت که کشورهای غربی به طرف درگیری در اوکراین تبدیل شده اند. به گفته وزیر امور خارجه روسیه، نیروهای مسلح روسیه و جمهوری های دونباس نه تنها با ارتش اوکراین، بلکه با ماشین نظامی غرب نیز رو به رو هستند. وی همچنین خاطرنشان کرد که کشورهای غربی به طور مستقیم در درگیری روسیه و اوکراین دخالت دارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала