رسانه: آمریکا بانک های ترکیه را به دلیل پذیرش کارت های روسی "میر" به تحریم تهدید کرد

© Sputnik / Alexey Filippov  /  مراجعه به بانک تصاویر کارت های بانکی "میر"
کارت های بانکی میر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.09.2022
اشتراک
روزنامه ینی شفق روز جمعه نوشت: آمریکا بانک های ترکیه را به دلیل استفاده از سیستم پرداخت روسی میر به تحریم تهدید می کند.
به گزارش اسپوتنیک، در مطلب منتشره در این نشریه آمده است:" آمریکا که از مداخله در روابط آنکارا و مسکو ابایی ندارد، بانک های ترکیه را به دلیل استفاده از سیستم پرداخت روسی میر به تحریم تهدید می کند".
این روزنامه خاطرنشان می کند که موضع ترکیه که تنها تحریم های سازمان ملل متحد را رعایت ع می کند، سال هاست که تغییر نکرده است. این مقاله می افزاید: سه بانک (زیارت، هالک و وکف) که مورد علاقه اکثر کاربران کارت میر هستند، همچنان به پذیرش آنها ادامه می دهند.
کار برای راه اندازی کارت های روسی پرداخت میر در ایران جریان دارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2022
کار برای راه اندازی کارت های پرداخت روسی "میر" در ایران جریان دارد
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفته بود که ممکن روز جمعه در مورد استفاده بیشتر از کارت های میر روسیه در این کشور تصمیم گیری کند.
بانک های ترکیه از سال 2019 پذیرش کارت های میر را آغاز کرده اند. بانک های "ایشبانک" و "دنیزبانک" ترکیه روز دوشنبه از قطع سرویس میر کارت خبر دادند. آنها این تصمیم را با تحریم های ضد روسی آمریکا و بریتانیا توجیه کردند. خدمات به کارت های میر همچنین توسط Halyk Bank در قزاقستان و بانک ویتنامی BIDV متوقف شد.
سرویس مطبوعاتی سیستم پرداخت میر توضیح داد، پذیرش و ارائه خدمات به کارت های سیستم پرداخت میر در بانک های خارجی از حمله در بانک های ترکیه، به حوضع خود این سازمان های اعتباری بستگی دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала