تجهیزات به نمایش درآمده نیروی پدافند هوایی ارتش ایران در رژه نیروهای مسلح

© Photo / IRNAشلیک موفق سامانه موشکی باور ۳۷۳ در رزمایش پدافند هوایی ایران
شلیک موفق سامانه موشکی باور ۳۷۳ در رزمایش پدافند هوایی ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2022
اشتراک
در جریان رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، توانمندی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش این کشور به نمایش در آمدند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، تجهیزات و توانمندی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش ایران به نمایش درآمده در جریان رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی عبارتند از:
سامانه سلاح باور ۳۷۳: اولین سامانه ارتفاع بلند پدافندی بومی با قابلیت تحرک بالا و توانایی شناسایی ۳۰۰ هدف اولویت بندی ۱۰۰ هدف و درگیری با ۶ هدف همزمان است.
سامانه موشکی ارتفاع متوسط مرصاد متحرک: با قابلیت درگیری با انواع هواگردها و موشک‌های کروز و پرنده‌های بدون سرنشین که به صورت کاملاً بومی طراحی، تولید ودر چرخه عملیاتی نیروی پدافند هوایی قرار دارد.
سامانه راداری کنترلی و برد بلند آرش: تکمیل کننده سامانه‌های کشف و شناسایی شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور و از افتخارات نیروی پدافند هوایی در حوزه ساخت و تولید رادارهای پیشرفته و به روز دنیا.
سامانه ارتفاع بلند اس ۳۰۰: با قابلیت درگیری با اهداف در ارتفاع‌های پست، متوسط و بلند و یکی از مرگبارترین سلاح‌های پدافندی که در اختیار نیروی پدافند هوایی ارتش قرار دارد.
مراسم رژه نیروهای مسلح در ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.09.2022
مراسم رژه نیروهای مسلح در ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس آغاز شد + عکس و ویدئو
سامانه راداری پسیو افتاباز: بدون انتشار امواج مغناطیسی قابلیت کشف و شناسایی اهداف هوایی را دارد این سامانه نقش مهمی در پوشش راداری شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور دارد.
سامانه پدافند موشکی ارتفاع بلند اس ۲۰۰: به صورت کامل و مطابق با نیاز پدافند هوایی کشور بهینه سازی و بومی سازی شده است.
سامانه توپخانه ای بومی حائل: سامانه ارتفاع پایین و متوسط پدافندی برای درگیری و انهدام انواع اهداف پرنده و ریز پرنده در ارتفاع کم و قابلیت کشف اهداف بدون انتشار امواج راداری.
سامانه موشکی پانزده خرداد: با قابلیت کشف اهداف تا فاصله ۱۵۰ کیلومتری و درگیری و وانهدام اهداف در برد ۴۵ کیلومتری است، قابلیت تحرک بالا، شناسایی اهداف پنهانکار و درگیری همزمان با ۶ هدف از دیگر توانایی‌های این سامانه بومی است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала