هشدار ترامپ به آلمانی ها

© AFP 2023 / BRANDON BELLهشدار ترامپ به آلمانی ها
هشدار ترامپ به آلمانی ها - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.09.2022
اشتراک
رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که آلمانی‌ها ممکن است به دلیل کاهش عرضه گاز روسیه در بخاطر تحریم‌ها و درگیری در اوکراین کشور خود را از دست بدهند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا که در تجمع انتخاباتی در ایالت "اویاهو" سخنرانی می‌کرد دراین‌باره گفت: آلمانی‌ها دیگر (به هشدارهای قبلی من) نخواهند خندید…آلمان (به علت افزایش قیمت سوخت) در حال برگشت به چیزهای قدیمی است، از جمله برگشت به زغال‌سنگ. اما آنها انتخاب دیگری ندارند. آنها به‌زودی کشوری نخواهند داشت.
ترامپ مدت‌هاست که به آلمان درباره چنین تهدیدی هشدار داده بود و حتی یک بار به آنگلا مرکل صدراعظم وقت پرچم سفیدی را برای "تسلیم شدن" در برابر روسیه ارائه کرد.
ترامپ در این زمینه افزود: من برای او (مرکل) یک پرچم فرستادم، اما او پرسید دونالد، دونالد چرا همچنین پرچمی برای من فرستاده‌ای؟ گفتم که ... اگر 72 درصد انرژی خود را از روسیه دریافت می کنید، پس این پرچم سفید برای شماست، زیرا نیاز پیدا می کنید که خیلی زود تسلیم شوید. ترامپ در تجمع در اوهایو گفت: چه کسی فکر می‌کرد به این سرعت اتفاق بیفتد.
پس از آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین، کشورهای غربی تحریم‌هایی را علیه فدراسیون روسیه به‌ویژه در زمینه انرژی روسیه اعمال کردند. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته است که سیاست مهار و تضعیف روسیه استراتژی بلندمدت غرب است و تحریم ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهان وارد کرده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала