عضو کمیسیون امنیت ملی: مجلس باید موضوع مهسا امینی را پیگیری کند

CC BY 4.0 / IRNA / جلیل رحیمی جهان‌آبادی
 جلیل رحیمی جهان‌آبادی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2022
اشتراک
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران به حادثه کما رفتن یک زن جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، جلیل رحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران در واکنش به حادثه کما رفتن یک زن جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی در حساب توئیتری خود نوشت: موضوع مهسا امینی و حادثه رخ داده را باید مجلس به دقت مورد بررسی و هرگونه تخلف، قصور یا جنایت احتمالی را با قاطعیت پیگیری نماید.
رحیمی جهان آبادی در ادامه با دو هشتگ "گشت ارشاد" و "کو ملت" افزود: اگر حقوق مردم از سوی نمایندگان ملت مورد حمایت قرار نگیرد، چه کسی باید پیگیر این حادثه تلخ باشد!؟ امنیت جانی مردم؛ مقدم بر هر ارشادی است.
امروز درپی انتشار اخباری درباره به کما رفتن زنی جوان پس از انتقال به یک مقر انتظامی، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد: خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچارعارضه قلبی شد. بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала