دستور رئیس جمهور ایران برای پیگیری حادثه مهسا امینی

© Photo / Iran information base (PAD)ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.09.2022
اشتراک
رئیس جمهور ایران به وزیر کشور (ایران) دستور داد که موضوع "مهسا امینی" پی گیری و بررسی شود.
به گزارش اسپوتنیک، در پی دستور ابراهیم رئیسی به احمد وحیدی، وزیر کشور ایران، معاون امنیتی و انتظامی این وزارتخانه مسئول رسیدگی به حادثه "مهسا امینی" شد.
وحیدی خطاب به سید مجید میر احمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ایران تاکید کرد: با توجه به دستور رییس جمهوری در خصوص حادثه پدید آمده برای خانم مهسا امینی، علت حادثه را با فوریت و دقت به صورت ویژه بررسی و نتیجه را به اینجانب گزارش کنید.
مهسا امینی دختر جوان بیست و دو ساله‌ ای بود که چهارشنبه هفته جاری از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت و به دنبال آن اعلام شد نام برده همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران به دچار سکته شده و به بیمارستان کسری منقل و در کما به سر می‌برد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در خصوص بدحالی خانمی در مقر پلیس اعلام کرد: خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شد.
در ادامه توضیحات پلیس تهران آمده است:‌ بلافاصله این خانم با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان و مداوا قرار دارد.
مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس تهران بزرگ ضمن رد برخی اخبار و ادعاها درباره این حادثه، اعلام کرد: مستندات مربوطه در این خصوص در اختیار پلیس بود و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقباً اعلام خواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала