استقبال رئیس‌جمهور اسرائیل از روسای ستادها و ژنرال‌های ارتش ۱۸ کشور در اورشلیم

پرچم اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.09.2022
اشتراک
اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور اسرائیل روز چهارشنبه در اورشلیم از روسای ستاد و ژنرال های نیروهای مسلح ۱۸ کشور خارجی از جمله نمایندگان کشورهای ناتو استقبال کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس دفتر دولت یهود در این خصوص اطلاع داد.
در این خبر آمده است: نظامیان عالی رتبه خارجی برای کنفرانس بین المللی نوآوری نظامی که توسط نیروهای دفاعی اسرائیل سازماندهی شده بود، وارد اسرائیل شدند. از جمله شرکت کنندگان در این نشست، به ویژه رئیس کمیته روسای ستاد نیروهای مسلح آمریکا، ژنرال مارک میلی، روسای ستاد کل نیروهای مسلح مراکش، یونان، قبرس، لهستان و جمهوری چک هستند.
همچنین ژنرال های امارات، بریتانیا و تعدادی دیگر از کشورها در این دیدار با رئیس جمهور اسرائیل شرکت کردند. در طرف اسرائیلی، علاوه بر رئیس جمهور، وزیر دفاع دولت یهود، بنی گانتز، و رئیس ستاد کل نیروهای دفاعی اسرائیل، ژنرال آویو کوچاوی، حضور داشتند.
اسحاق هرتزوگ خطاب به حضار این عبارت را نقل کرد: "کسی که صلح می خواهد باید برای جنگ آماده شود." برای آماده شدن برای جنگ و در نتیجه تلاش برای صلح و دستیابی به آن، ما به بهترین ارتش‌هایی که می‌توانیم نیاز داریم. ما واقعاً دعا می کنیم و امیدواریم که صلح بیاید و به همین دلیل است که بسیار خوشحالیم که همسایگان ما در منطقه و [نمایندگان] کشورهای عربی به اینجا آمدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала