تایید فروش توییتر به ایلان ماسک

© AP Photo / Hannibal Hanschkeایلان ماسک طی فقط یک روز چهار میلیارد دلار ثروتش را از دست داد
ایلان ماسک طی فقط یک روز چهار میلیارد دلار ثروتش را از دست داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.09.2022
اشتراک
سهامداران توییتر فروش این شبکه اجتماعی را به ایلان ماسک، کارآفرین و بنیانگذار تسلا به مبلغ 44 میلیارد دلار تایید کردند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری CNBC، فروش توییتر به ایلان ماسک تایید شد. پیش از این، وال استریت ژورنال به نقل از منابع گزارش داد که سهامداران از این فروش حمایت خواهند کرد. به گفته این روزنامه، تعداد حامیان فروش توییتر به ایلان ماسک به طور قابل توجهی از تعداد کسانی که از این معامله حمایت نمی کنند بیشتر است.
جنجال جدید درباره زندگی خصوصی ایلان ماسک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2022
جنجال جدید درباره زندگی خصوصی ایلان ماسک
در اوایل جولای، ایلان ماسک از خرید توییتر به قیمت 44 میلیارد دلار خودداری کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که تاجر متوجه عدم امکان تعیین تعداد کاربران جعلی شبکه اجتماعی شد. سپس این شرکت اعلام کرد که ماسک را مجبور خواهند کرد که این معامله را از طریق دادگاه تکمیل کند.
ماسک بعدها دلیل دیگری برای نخریدن توییتر پیدا کرد. غرامت ۷.۷۵ میلیون دلاری توییتر به پیتر زاتکو، رئیس سابق امنیت این شرکت، دلیل جدیدی برای شکستن این قرارداد بود. وکلای ایلان ماسک گفتند که شبکه اجتماعی توئیتر حق پرداخت چنین مبالغی را بدون کسب رضایت ماسک ندارد. با این کار، توییتر شرایط را نقض کرد.
ایلان ماسک و توییتر از زمانی که این میلیاردر آمریکایی در روز جمعه اعلام کرد از توافق فروردین ماه خود برای خرید شرکت انصراف می دهد، خود را برای مبارزه قانونی آماده کرده اند.
برت تیلور، رئیس هیأت مدیره توییتر، روز سه‌شنبه در این شبکه اجتماعی نوشت که هیأت‌مدیره این شرکت، شکایتی را در دادگاه دلاور تنظیم کرده است تا "ایلان ماسک را در قبال تعهدات قراردادی‌اش پاسخگو کند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала