- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

پاتروشف: آمریکا به کیف برای گلوله باران نیروگاه اتمی زاپوروژیه اطلاعات می دهد

© Sputnik / Alexey Nikolsky /  مراجعه به بانک تصاویر پاتروشف: آمریکا به کیف برای گلوله باران نیروگاه اتمی زاپوروژیه اطلاعات می دهد
پاتروشف: آمریکا به کیف برای گلوله باران نیروگاه اتمی زاپوروژیه اطلاعات می دهد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.09.2022
اشتراک
نیکلای پاتروشف: ایالات متحده اطلاعاتی را در مورد موقعیت تاسیسات حیاتی نیروگاه هسته ای زاپوروژیه برای گلوله باران به اوکراین ارائه می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه روز دوشنبه گفت: ایالات متحده اطلاعاتی را در مورد موقعیت تاسیسات حیاتی نیروگاه هسته ای زاپوروژیه برای گلوله باران به اوکراین ارائه می دهد که مملو از فاجعه ای در مقیاس بزرگتر از چرنوبیل و فوکوشیما است.
پاتروشف در کمروو در جلسه مربوط به مسائل تضمین امنیت ملی در ناحیه فدرال سیبری گفت: یک تهدید جدی برای ایمنی تشعشعات، با گلوله باران تاسیسات حیاتی نیروگاه اتمی زاپوروژیه توسط نیروهای اوکراینی از سلاح های سنگین تامین شده توسط کشورهای ناتو است که هدف گذاری آن توسط ایالات متحده انجام می شود.
وی خاطر نشان کرد: پیامدهای این تحریکات نه تنها برای اکثریت جمعیت اوکراین و روسیه، بلکه برای اروپا نیز می‌تواند بسیار فاجعه‌بار باشد و در مقیاس خود می‌تواند از تراژدی‌هایی که در نیروگاه‌های هسته‌ای چرنوبیل و فوکوشیما رخ داد، پیشی بگیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала