مصرف نوشیدنی بدون الکل در جام جهانی قطر مجاز شد +عکس

© Sputnik / Mikhail Mordasow /  مراجعه به بانک تصاویر خودکشی با الکل متانول در ایران از ترس کرونا!
خودکشی با الکل متانول در ایران از ترس کرونا!  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2022
اشتراک
فروش نوشیدنی بدون الکل در طول مسابقات جام جهانی قطر مجاز و مصرف آن برای عموم آزاد شده است.
به گزارش اسپوتنیک، دولت قطر با پیشنهاد جدید فیفا برای مصرف مشروبات الکلی تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موافقت کرده است. به این ترتیب قطر به هواداران دارای بلیت اجازه می‌دهد سه ساعت قبل از شروع بازی و یک ساعت بعد از سوت پایان بازی آبجوی الکلی بخرند، اما نه در طول مسابقه.
شرکت بادوایزر (Budweiser)، حامی اصلی جام جهانی با حقوق انحصاری فروش آبجو در این مسابقات، آبجو را در محیطی که در اطراف هر استادیوم تهیه شده است سرو می کند، اما نه در جایگاه‌ها یا راهروهای ورزشگاه. و آبجوی غیرالکلی خود، Budweiser Zero را در سالن‌های استادیوم و جایگاه‌ها در طول بازی‌ها و دیگر سایت‌های هواداران به فروش خواهد رساند.
سخنگوی این شرکت در بیانیه‌ای به خبرگزاری رویترز گفت: «ما همیشه به آداب و رسوم و فرهنگ محلی در بازارهایی که در آن فعالیت می‌کنیم یا رویدادهایی که میزبانی می‌کنیم، احترام می‌گذاریم. تبلیغ و فعال سازی Budweiser Zero ما در طول جام جهانی فوتبال در قطر، میهمانان بین‌المللی را هدف قرار می‌دهد که برای لذت بردن و جشن فوتبال در سایت‌های هواداری می‌آیند.»
بسیاری از کاربران معتقدند دولت قطر چاره‌ای جز موافقت با این موضوع و اجازه مصرف مشروبات الکی هرچند با محدودیت، نداشت. این کاربران علاوه بر اینکه به مزیت این اتفاق برای درآمدزایی و فرصت شغلی در این زمینه اشاره می‌کنند، عنوان می‌کنند که بسیاری از هواداران فوتبال منتظر شنیدن چنین خبری بودند تا با خیال آسوده مقدمات سفر خود را بچینند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала