روسیه: خبر دستیابی مسکو به مهمات از طریق کره شمالی جعلی است

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل
واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2022
اشتراک
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل، اظهارات دیگران درباره دستیابی روسیه به مهمات از کره شمالی را جعلی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبزنیا نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل، اظهارات دیگران درباره دستیابی روسیه به مهمات از کره شمالی را جعلی خواند.
واسیلی نبنزیا نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل گفت، که اظهارات برخی درباره دستیابی روسیه به جنگ افزار از کره شمالی جعلی است.
واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل، روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: "فکر می‌کنم، این یکی دیگر از خبرهای جعلی در حال گردش است".
پیش از این، الکسی لئونکوف، کارشناس نظامی روسیه، گزارش نشریه نیویورک تایمز درباره تحویل گلوله‌ها و موشک‌های کره شمالی به روسیه را بخشی از یک کمپین فیک اطلاعاتی خواند، که هدف آن ایجاد این تصور است که روسیه برای ادامه موفقیت‌آمیز عملیات ویژه روسیه در اوکراین بودجه کافی ندارد.
پنتاگون: آمریکا از طریق آسمان اوکراین با روسیه مقابله می کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پنتاگون: آمریکا از طریق آسمان اوکراین با روسیه مقابله می کند
پیش از این نیویورک تایمز، با اشاره به برخی "داده‌های اطلاعاتی امریکا" درباره خرید "میلیون‌ها توپ و موشک از کره شمالی" توسط روسیه چنین نوشته بود: گفته می شود، تحریم ها "به طور جدی زنجیره تامین روسیه را محدود کرده است" و اکنون تنها "دولت های سرکش" می توانند به فدراسیون روسیه کمک کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала