اعضای باند قاچاق زنان و دختران جوان به اعدام محکوم شدند +عکس

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر مخفی کردن جوش صورت زن استرالیایی را فلج کرد
مخفی کردن جوش صورت زن استرالیایی را فلج کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.09.2022
اشتراک
اعضای یک باند قاچاق زنان و دختران جوان از سوی دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه به اعدام محکوم شدند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، طی روزهای گذشته خبری مبنی بر صدور حکم اعدام برای زهرا صدیقی و الهام چوبدار در فضای مجازی منتشر شده و حاشیه‌های زیادی در این رابطه ایجاد شد. پیگیری‌های این مرکز نشان می‌دهد دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه افراد نامبرده را به اتهام افساد فی‌الارض به اعدام محکوم کرده است.
گفته می‌شود حوزه فعالیت و اتهامات این افراد، فریب و قاچاق زنان و دختران جوان به یکی از کشورهای منطقه با امید آموزش، وعده اشتغال و سوءاستفاده از آنها بوده که در مواردی، منجر به خودکشی چندین نفر از این دختران شده است.
بر اساس مستندات پرونده، قاچاق دختران توسط این باند تنها منحصر به استان آذربایجان غربی نبوده و این باند اقدام به فریب و قاچاق دختران از سراسر کشور ایران کرده‌اند.
بسیاری از کاربران ایرانی از اینکه این مفسدین دستگیر و محکوم شدند ابراز خرسندی می‌کنند و معتقدند حکم اعدام برای چنین افرادی بهترین حکم است. برخی از کاربران ضمن اشاره به حواشی پیش آمده در فضای مجازی که این مفسدین را حامی حقوق همجنسگرایان خوانده بودند، عنوان می‌کنند حتی باید با خبرگزاری‌هایی که خبرهای غیرموثق و جعلی را پوشش می‌دهند برخورد کرد تا به این شکل موجب تشویش اذهان عمومی نگردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала