در آمریکا تسلیحات زیردریایی روسیه را تهدید دیدند

© Sputnik / Pqvel Lvov /  مراجعه به بانک تصاویر در آمریکا تسلیحات زیردریایی روسیه را تهدید دیدند
در آمریکا تسلیحات زیردریایی روسیه را تهدید دیدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.09.2022
اشتراک
افسر آمریکایی ایستوود: زیردریایی هسته ای BS-329 "Belgorod" تهدیدی جدی برای ایالات متحده است.
به گزارش اسپوتنیک، برنت ایستوود، افسر سابق ارتش آمریکا معتقد است که تسلیحات زیردریایی روسی تهدیدی جدی برای ایالات متحده است. وی در 1 سپتامبر در این مورد به 19fortyfive گفت.
این افسر بازنشسته خاطرنشان کرد: نیروی دریایی روسیه در حال حاضر نیروهای قدرتمندی دارد، اما اخیراً یک زیردریایی اتمی دیگر BS-329 Belgorod که به پیشرفته ترین تجهیزات تا به امروز مجهز شده است، در اختیار آن قرار گرفته است. به گفته ایستوود، سلاح هایی حمل خواهد کرد که استراتژیست های نیروی دریایی ایالات متحده بیش از همه از آن می ترسند. ما در مورد وسایل نقلیه زیر آب بدون سرنشین پوزیدون صحبت می کنیم.
این افسر بازنشسته گفت: اکنون روس‌ها زیردریایی دارند که به زودی قادر به پرتاب اژدرهای کلاهک هسته‌ای و مجهز به پیشرفته‌ترین موشک‌های موجود برای زیردریایی‌ها است.
ایستوود معتقد است که هنوز چند سال تا استقرار Poseidons باقی مانده است.
آنها واقعاً می توانند شهرهای ساحلی بریتانیا، ایالات متحده یا سایر کشورهای ناتو را ویران کنند. و در زرادخانه‌های این کشورها چیزی وجود ندارد که بتواند چنین اژدر هسته‌ای را متوقف کند، "مقاله 19fortyfive می‌گوید.
در ماه ژوئیه، گزارش شد که ایالات متحده یک تهدید و دلیل احتمالی برای شروع جنگ سرد با روسیه را در زیردریایی بلگورود روسیه دید. همانطور که براد لاندون، ستون نویس سی ان ان اشاره کرد، زیردریایی روسی می تواند برای نظارت و حمله هسته ای مورد استفاده قرار گیرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала