تأثیر رویکرد تمامیت‌خواه غربی‌ها بر جهان

© Sputnik / Anton Bistrov /  مراجعه به بانک تصاویر پرچم ایران
پرچم ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.09.2022
اشتراک
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران: در حال حاضر شرایط و تحولات بین‌المللی در وضعیت پیچیده‌ای قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "مهر"، محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران اظهار داشت که آمریکا و غرب در تلاشند که رویکردهای یک‌جانبه‌گرا و تمامیت‌خواه خود را در تمامی مناطق راهبردی دنیا پیاده کنند.
ارتشبد ظاهر احمد بابر سدهو، فرمانده نیروی هوایی پاکستان با سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دو کشور ایران و پاکستان دارای موقعیت مهم و اثرگذار در تحولات منطقه‌ای و جهان اسلام هستند، گفت: "پاکستان همواره از جایگاه ویژه‌ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردار بوده است.
امنیت پاکستان را امنیت خودمان می‌دانیم. دولت جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط با کشور دوست و برادر پاکستان در تمامی سطوح دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی تأکید دارد.
شورای امنیت سازمان ملل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.12.2021
نماینده روسیه در شورای امنیت از جنایات غرب علیه ملت های جهان سخن گفت
همکاری ایران و پاکستان، در شرایط متحول و متشنج منطقه می‌تواند کمک مؤثری در بهبود وضعیت امنیتی در منطقه غرب آسیا داشته باشد، تصریح کرد: هر دو کشور نباید اجازه دهند کشورهای ثالث در روند توسعه و تعمیق همکاری‌های دوجانبه تأثیرگذار باشند.
در حال حاضر شرایط و تحولات بین‌المللی در وضعیت پیچیده‌ای قرار دارد. آمریکا و غرب در تلاشند که رویکردهای یک‌جانبه‌گرا و تمامیت‌خواه خود را در تمامی مناطق راهبردی دنیا پیاده کنند که تحولات اخیر اوکراین هم محصول نگاه یک‌جانبه‌گرا و مداخله‌جویانه است".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала