RMخواننده گروه BTS به عنوان خوش‌تیپ ترین مرد جهان شد +عکس

© AFP 2023 / Theo Wargo/Getty Images for The Recording AcademyЮжнокорейская группа BTS во время выступления на церемонии награждения "Грэмми" в Лос-Анджелесе
Южнокорейская группа BTS во время выступления на церемонии награждения Грэмми в Лос-Анджелесе - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2022
اشتراک
کاربران در فضای مجازی به انتخاب خواننده بی تی اس به عنوان خوش‌تیپ ترین مرد جهان واکنش‌های منفی نشان می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، عنوان خوشتیپ ترین مرد جهان به کیم نامجون خواننده بی تی اس تعلق گرفت اما این انتخاب توسط رسانه‌های امریکایی و بریتانیایی مضحک عنوان شد و بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان داند و با طنزهای زیادی آن را مورد تمسخر قرار می‌دهند.
هنری کاویل بازیگر بریتانیایی که بازی در نقش سوپرمن را در کارنامه خود دارد، پس از کیم نام جون در رده دوم زیباترین مردان جهان قرار گرفت؛ این انتخاب و معیارهای آن، تعجب کاربران را برانگیخت و در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای به همراه داشت.
کاربران شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های متفاوتی به این نظرسنجی نشان دادند و حتی برخی آن را تقلبی دانستند. با این وجود نتیجه این نظرسنجی قطعی نیست و تا دسامبر ادامه خواهد داشت. نظرسنجی ارائه شده توسط سایت TC Candler که هر ساله، ۱۰۰ مورد از زیباترین چهره‌ها را معرفی می‌کند نشان داد که مردم ترجیح می‌دهند به RM لیدر گروه پاپ کره ای بی تی اس(BTS) که امروز یکی از محبوب‌ترین‌ها در سرتاسر دنیاست رای بدهند.
کیم نامجون متولد ۱۲ سپتامبر ۱۹۹۴ بوده و با نام هنری RM شناخته می شود، او خواننده رپ، خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی اهل کره جنوبی است. او اعضای گروه BTS کره جنوبی می‌باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала