- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

عدم موفقیت نیروهای اوکراین، حمایت غرب از کی یف را تضعیف می کند

© Sputnik / Vitaly Podvitskiعدم موفقیت نیروهای اوکراین، حمایت غرب از کی یف را تضعیف می کند
عدم موفقیت نیروهای اوکراین، حمایت غرب از کی یف را تضعیف می کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2022
اشتراک
سرد شدن هوا به نفع روسیه خواهد بود و به دلیل بحران اقتصادی فزاینده به مشکل بزرگی برای دولت ها در اروپا تبدیل خواهد شد و آنها را وادار خواهد کرد که در حمایت خود از اوکراین صرف نظر کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه تلگراف، اوکراین زمان کمی برای تغییر جزر و مد در میدان نبرد دارد، زیرا نزدیک شدن هوای سرد به نفع روسیه خواهد بود. عدم موفقیت نیروهای مسلح اوکراین در آینده نزدیک، حمایت غرب از کی یف را تضعیف خواهد کرد.
عدم موفقیت در تلاش های ضد حمله نیروهای مسلح اوکراین در منطقه دونباس و خرسون در سه ماه آینده منجر به این واقعیت خواهد شد که متحدان غربی حمایت مقامات کی یف را تضعیف خواهند کرد.
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
عملیات ویژه روسیه در اوکراین، پایان سلطه غربی خواهد بود
در مقاله ای در روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف روز چهارشنبه آمده است که برای اوکراین زمان کمی برای تغییر جزر و مد در میدان جنگ باقی مانده است، زیرا با توجه به وابستگی تعدادی از کشورهای اروپایی به انرژی روسیه، هوای سرد نزدیک به سود روسیه خواهد بود. این روزنامه پیشنهاد می کند که "نارضایتی گسترده رای دهندگان" به دلیل بحران اقتصادی فزاینده به مشکل بزرگی برای دولت ها در اروپا تبدیل خواهد شد و آنها را وادار خواهد کرد که در حمایت خود از اوکراین و تحریم های روسیه که "نتیجه مورد انتظار را به همراه نداشت" تجدید نظر کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала