رئیس جمهور روسیه در نشست G20 در اندونزی شرکت می کند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин перед началом церемонии совместного фотографирования глав делегаций государств-участников "Группы двадцати" G20
Президент РФ Владимир Путин перед началом церемонии совместного фотографирования глав делегаций государств-участников Группы двадцати G20 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2022
اشتراک
رئیس جمهور اندونزی از حضور ولادیمیر پوتین در نشست G20 در این کشور خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جوکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی به بلومبرگ گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه قصد دارد در نشست نوامبر G20 در بالی شرکت کند.
روز گذشته، ولادیمیر پوتین، همانطور که توسط سرویس مطبوعاتی کرملین گزارش شده، با ویدودو به صورت تلفنی گفتگو در خصوص امنیت غذایی گفتگو کرد. همچنین موضوع مقدمات اجلاس سران گروه 20 که آبان ماه در اندونزی برگزار می شود نیز مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس جمهور اندونزی گفت: رئیس جمهور پوتین به من گفت که می آید. به گفته وی، شی جین پینگ، رئیس جمهور چین نیز در این اجلاس شرکت خواهد کرد.
همانطور که خوزه تاوارس سفیر اندونزی در روسیه به اسپوتنیک گفت: کی یف از جاکارتا برای دیدار ولادیمیر پوتین و ولادیمیر زلنسکی در حاشیه نشست سران درخواستی نداشته است. وی در عین حال خاطرنشان کرد که اندونزی آماده سازماندهی چنین مذاکراتی است.
نشست رهبران G20 طی روزهای 15 تا 16 نوامبر در "بالی" برگزار می شود. در ابتدا، برخی از کشورهای غربی، از جمله ایالات متحده و کانادا، پیشنهاد کردند که روسیه به طور کامل از گروه 20 حذف شود، اما سایر کشورهای گروه 20 با چنین درخواستی موافقت نکردند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала