جزئیات قتل یک محیط ‌‌بان در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محیط بان در ایران
محیط بان در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2022
اشتراک
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه جزئیات قتل محیط بان کرمانشاهی توسط پدر مقتول را تشریح کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، شهرام کرمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در تشریح ماجرای قتل محیط‌ بان برومند نجفی که پیش از این با اتهام قتل یک شکارچی به اعدام محکوم شده بود، اظهار داشت: ساعت ۱۱:۴۴ دقیقه پیش از ظهر امروز(۲۲ مرداد) به محض خروج برومند نجفی –محیط بان قاتل - از مجتمع دادسرای اطفال کرمانشاه یکی از نزدیکان مقتول با تبر به سمت سرباز زندان که قاتل را همراهی می کرد حمله ور شده و او را از ناحیه دست مجروح می کند.
کرمی افزود: در این هنگام پدر مقتول که از قبل در بیرون از محوطه دادگاه کمین کرده بود، بیرون آمده و هشت گلوله از اسلحه کلاشینکف به سمت قاتل شلیک می کند که سه گلوله آن به قاتل اصابت کرده و باعث مرگ او می شود.
پلیس تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2022
برومند نجفی، محیط‌ بان کرمانشاهی به قتل رسید
وی بیان داشت: پدر مقتول و کسی که او را در این ماجرای خونین همراهی می کرد، متواری شده اند که دستورات لازم به ضابطین قضایی جهت دستگیری متهمین صادر شد.
شامگاه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ حدود ساعت ۲۱:۳۰ در منطقه‌ حفاظت‌ شده بیستون کرمانشاه حادثه‌ای رخ‌ داد. به این ترتیب که با وصول خبری به مسئول منطقه مبنی بر حضور تعدادی شکارچی غیرمجاز در منطقه، محیط‌بان "برومند نجفی" به همراه سه محیط‌بان و مدیر حراست اداره کل، برای بررسی شرایط به منطقه مراجعه می‌کند که با یک دستگاه خودروی پراید حامل ۶ مظنون به شکار غیرمجاز در حال خروج از منطقه مواجه می‌شوند و بعد از عدم تمکین راننده خودرو به‌ فرمان ایست مأموران و تلاش برای زیر گرفتن یکی از آن‌ها، درگیری رخ‌ داده و تیر اسلحه برومند نجفی سهواً به‌ جای لاستیک، به یکی از سرنشینان (فلاحی) ‌ برخورد می‌کند که در اثر خونریزی زیاد، منجر به فوت وی می‌شود. بعد از آن، نجفی دستگیر و حکم قصاص وی صادر می‌شود البته با تلاش سازمان حفاظت محیط زیست اجرای حکم متوقف شده بود و امروز هم اولین دادگاه اعاده دادرسی بود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала