"اسپوتنیک وی" پرچمدار صادرات دارویی روسیه در دو سال اخیر

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر امارات استفاده از واکسن روسی "اسپوتنیک لایت" را تأیید کرد
امارات استفاده از واکسن روسی اسپوتنیک لایت را تأیید کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.08.2022
اشتراک
واکسن "اسپوتنیک وی" در دو سال اخیر بیشترین بخش صادرات دارویی از فدراسیون روسیه را تشکیل داده است.
به گزارش اسپوتنیک، کریل دیمیتریف، رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اعلام داشت که واکسن "اسپوتنیک وی" در دو سال اخیر بیشترین بخش صادرات دارویی از فدراسیون روسیه را تشکیل داده است.
دیمیتریف تصریح کرد: طی دو سال گذشته پس از ثبت، واکسن اسپوتنیک وی به بیشترین داروی صادر شده در تاریخ روسیه تبدیل شده است.
به گفته وی، نتایج مطالعات بالینی و داده‌های استفاده از "اسپوتنیک وی" در چارچوب برنامه‌های ملی واکسیناسیون در کشورهای مختلف نشان داده است که این واکسن یکی از مؤثرترین و ایمن‌ترین ابزارها برای مقابله با کرونا است. این داده‌ها در The Lancet, Nature, Vaccines, Cell Reports Medicine منتشر و تأیید شده است.
واکسن «اسپوتنیک وی» به زودی در هند ثبت می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2022
ارزیابی مرکز گامالیا از اثربخشی واکسن اسپوتنیک در برابر اومیکرون
دیمیتریف افزود: اسپوتنیک وی در ۷۱ کشور جهان که بیش از ۴ میلیارد نفر جمعیت دارند، مورد اعتماد است. همچنین نشان داده شده است که این واکسن در برابر جهش های جدید از جمله سویه های دلتا و اومیکرون بسیار موثر است.
رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در پایان گفت: همه‌گیری باید درس مهمی برای همه بشریت باشد؛ وقتی صحبت از نجات جان‌ها به میان می‌آید، به اتحاد و تلاش جمعی نیاز است. تنها این مسیر می‌تواند به طور مؤثر با تهدیدات آینده از جمله تهدیدهای اپیدمیولوژیک مقابله کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала