آغاز رزمایش دریایی آمریکا و عربستان سعودی در دریای سرخ

© Photo / US Navy آغاز رزمایش دریایی آمریکا و عربستان سعودی در دریای سرخ
آغاز رزمایش دریایی آمریکا و عربستان سعودی در دریای سرخ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.08.2022
اشتراک
فرماندهی مرکزی آمریکا اعلام کرد هشتمین رزمایش نظامی دوجانبه نیروی دریایی Native Fury 22 بین ایالات متحده و عربستان سعودی از روز سه شنبه در دریای سرخ آغاز شد.
به گزارش اسپوتنیک، پادشاهی عربستان سعودی و نیروهای تفنگداران دریایی ایالات متحده، فرماندهی مرکزی رزمایش NATIVE 22 FURY را در ۹ آگوست ۲۰۲۲ آغاز کردند.
فرماندهی مرکزی در بیانیه ای اعلام کرد: در هشتمین دور، NF 22 یک تمرین دوسالانه تحت رهبری MARCENT است که بر نمایش تخلیه سریع و ادغام یک نیروی دریایی از پیش مستقر در منطقه مسئولیت فرماندهی مرکزی ایالات متحده در حمایت از امنیت منطقه‌ای، پاسخ به بحران و حوادث احتمالی متمرکز است.
بر اساس این بیانیه، این رزمایش به میزبانی شهر بندری ینبع عربستان سعودی، بندر اصلی تجاری و ترابری در ساحل غربی پادشاهی، که میزبان یک پایگاه دریایی نیز می باشد، برگزار خواهد شد.
فرماندهی مرکزی آمریکا افزود: از امکانات پایگاه هوایی شاهزاده سلطان سعودی که در بخش مرکزی عربستان سعودی قرار دارد نیز در این رزمایش استفاده خواهد شد.
پیش از این، خبرگزاری دولتی عربستان سعودی گزارش داد که رزمایش Native Fury 22 چند روز ادامه خواهد داشت و با هدف تقویت مشارکت بین ارتش سعودی و همتایان آمریکایی آنها انجام می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала