- اسپوتنیک ایران  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه در تاریخ 24 فوریه عملیات ویژه در اوکراین را آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف از این عملیات را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند."

در فرانسه تاکتیک های جدید پنتاگون در اوکراین را فاش کردند

© AFP 2023 / Ludovic Marinساختمان وزارت خارجه فرانسه در پاریس
ساختمان وزارت خارجه فرانسه در پاریس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2022
اشتراک
یک نشریه فرانسوی از تاکتیک جدید وزارت دفاع آمریکا در اوکراین خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه Causeur به نقل از یک منبع نظامی فرانسوی می نویسد، پنتاگون از تاکتیک جدیدی در اوکراین برای استخدام "دستیاران" قراردادی برای مشارکت در درگیری ها استفاده کرده است.
به گفته این نشریه، ارتش آمریکا از همان آغاز عملیات نظامی در کنار نیروهای مسلح اوکراین بود.
منبع خبر اظهار داشت؛ این خبر درست است، اینها سربازان واقعی آمریکایی نبودند، بلکه "دستیاران" قراردادی بودند که نقش خود را انجام می دادند. برای اولین بار، پنتاگون از چنین تاکتیک هایی دقیقاً در اوکراین استفاده کرد. به نوعی "برون سپاری" را انجام می دهد و به دنبال متخصصانی است که آماده شرکت در برنامه های بزرگ هستند.
 عفو بین الملل اوکراین را به نقض قوانین بین المللی متهم کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
عفو بین الملل، اوکراین را به نقض قوانین بین المللی متهم کرد
در ادامه می افزاید: خصومت ها در اوکراین را برای پول افزایش دهید. به گفته وی، ارتش آمریکا از همان آغاز خصومت ها در کنار نیروهای مسلح اوکراین بود.
منبع این نشریه تصریح کرد که این نوع مزدوران "همه جا، در همه میدان های جنگ" فعالیت می کنند.
روسیه در ۲۴ فوریه عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین، هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" نامید.
به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
به گفته وزارت دفاع روسیه، نیروهای مسلح روسیه تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند و از ۲۵ مارس، آنها وظایف اصلی مرحله اول را انجام داده اند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش داده اند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала