آتش بس بین جهاد اسلامی و اسرائیل از ساعت 23:30 اجرا می شود

© Photo / IRNAآتش بس بین جهاد اسلامی و اسرائیل از ساعت 23:30 اجرا می شود
آتش بس بین جهاد اسلامی و اسرائیل از ساعت 23:30 اجرا می شود  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.08.2022
اشتراک
رژیم آتش بس بین اسرائیل و جهاد اسلامی فلسطین از ساعت 23:30 به وقت محلی اجرا می شود.
به گزارش اسپوتنیک، رژیم آتش بس در منطقه درگیری فلسطین و اسرائیل از ساعت 23:30 (نخستین ساعات بامداد به وقت تهران) که توسط میانجی مصری که در حال مذاکره با طرفین است، اعلام خواهد شد. محمد الهندی، رئیس بخش سیاسی گروه رادیکال جهاد اسلامی روز یکشنبه این موضوع را به شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد.
وی گفت: این نزدیک به نیمه شب، ساعت 23:30 رخ می دهد و تا آن زمان با تمام جزئیات توافق شده و آتش بس اجرایی می شود. پیش از این انتظار می رفت که آتش بس در نوار غزه در ساعت 20:00 به وقت محلی برقرار شود.
به گزارش این شبکه، "جهاد اسلامی" در ازای وعده میانجی مصری مبنی بر آزادی دو جنگجوی اسیر از اسرائیل، با آتش بس موافقت کرد.
ارتش اسرائیل روز جمعه از آغاز عملیات طلوع علیه گروه فلسطینی جهاد اسلامی خبر داد. مواضع رادیکال ها، دفاتر آنها، کارخانه های زیرزمینی اسلحه و انبارها مورد اصابت توپخانه و نیروی هوایی قرار گرفت. در پاسخ، فلسطینی ها حدود هزار موشک و راکت به سمت خاک اسرائیل شلیک کردند.
بر اساس اطلاعات به روز شده وزارت بهداشت، تعداد قربانیان حملات رژیم صهیونیستی در روز یکشنبه تا پایان روز به 43 نفر رسید که 15 کودک و 4 زن بودند و 311 نفر مجروح شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала