هالک های ایرانی

© Photo / SAJAD GHARIBIهالک های ایرانی
هالک های ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2022
اشتراک
مدتی است فضای داخلی ایران از مسابقه ای که فردی به نام سجاد غریبی انجام داد و در آن آبروی ایرانی ها را برد عصبانی می باشد.
به گزارش اسپوتنیک، آنهایی که با فضای مسابقات ساختگی بین المللی آشنایی دارند به خوبی می دانند که مافیاهای بسیار بزرگ پشت این مسابقات هستند و تصمیم گیری ها برای اینکه که ببرد و که ببازد دست این مافیاها است و هیچ ربطی به قدرت و توانمندی بازیکنان ندارد.
بازیکن طبق یک سناریوی از پیش تدوین شده باید عمل کند و در نهایت پولش را بگیرد و برود و اگر آنگونه عمل نکند پولش را دریافت نمی کند.
شاید بیشتر مردم این فضاها را در مسابقات موسوم به کشتی کج دیده باشند که حتی در بسیاری از موارد کشتی گیران در این مسابقات آنقدر ظاهر سازی می کنند که عموم تماشاچی ها متوجه می شوند که این یک سناریوی از پیش تدوین شده می باشد و نه یک مبارزه واقعی.
بسیاری قطعا به یاد دارند که رئیس جمهوری سابق آمریکا دونالد ترامپ هم یکی از گردانندگان مافیای پشت پرده این مسابقات بود. یعنی این مافیاها از سیاست دور نیستند.
سجاد غریبی، هرکول ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.08.2022
احتمال بازداشت هالک ایرانی هنگام بازگشت به ایران +عکس، ویدئو
ماجرای تحریم های کذایی برعلیه ورزشکاران روسیه نیز نشان داد که امروزه ورزش بازیچه سیاست است و چیزی که در ظاهر به عنوان جدا بودن ورزش از سیاست مطرح می شود بحثی سیاسی بیش نیست.
معمولا گردانندگان این نوع مسابقات هم می روند برخی افراد بد بخت و بیچاره را پیدا می کنند که شرایط مناسب سناریوهای آنها را داشته باشند و بعد آنها را بزرگ می کنند تا توجه جهانیان را جلب کنند و در نهایت سناریوی تدوین شده آنها را پیاده کنند.
هر کس در گروه های اجتماعی جریان مسابقه سجاد غریبی با حریف قزاقستانی را دیده باشد می تواند متوجه شود که این مسابقه یک مسابقه ساختگی برای تحقیر ایرانی ها بود و بس.
سجاد غریبی یک پهلوان پنبه تبلیغاتی بود که آنها ساخته بودند وعنوان اش را هالک گذاشته بودند تا بیاید در چنین مسابقاتی شکست مفتضحانه بخورد و به واسطه او او ایرانی ها را تحقیر کنند و روحیه آنها را تخریب کنند.
هر کس حتی دوره کوتاهی در آموزش های رزمی ورزشی شرکت کرده باشد، نه حتی در حد حرفه ای، می تواند با نگاهی گذرا به این مسابقه تایید کند که حتی اگر سجاد غریبی کمترین آموزش های رزمی را دیده باشد (که قطعا دیده) اینگونه رفتاری در رینگ مسابقات از خود نشان نمی داد و قطعا از قبل به او گفته بودند که به این نوع تحقیر آمیز ببازد.
Иранская ушуистка Шахрбану Мансуриан - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.08.2022
پیشنهاد بانوی ووشوکار خطاب به هالک ایرانی پس از مغلوب شدنش +ویدئو
در نهایت هم قطعا وی حق و حقوق خود را (که معمولا ارزی و بالا است) را دریافت کرده و می تواند برود با آن پول تفریح کند.
مگر اگر سجاد غریبی می خواست برود کار معمولی کند مثلا در یک کارخانه مشغول به کار شود چه قدر می خواست در آمد داشته باشد که مثلا صد یا دویست هزار دلار ویا... بتواند در بیاورد.
البته بنده درباره رقمی که وی احتمالا دریافت کرده اطلاعی ندارم ولی عموما حد اقل باید چنین مبالغی و یا حتی بیشتر به او برسد.
حال نکته قابل تامل در ماجرا چیست؟
البته بنده اطمینان دارم که خود سجاد غریبی احتمالا در این حد نمی داند که هدف سیاسی پشت پرده تنظیم کنندگان برنامه چیست و وی فقط به فکر پولی بوده که قرار است پس از مسابقه دریافت کند و بس.
این روزها بر کسی پوشیده نیست که توانمندی نظامی و رزمی ایران به حد بسیار قابل توجهی بالا رفته و دشمنان ایران از این جریان بسیار ناراحت هستند وخوب می خواهند به متحدین شان، که امروزه روحیه شان بسیار ضعیف شده، بگویند توانمندی نظامی ایران هم شبیه همان چیزی است که آنها از سجاد غریبی ساخته اند، یک غول به ظاهر قدرتمند که در درگیری واقعی فرار خواهد کرد.
البته بماند که در درگیری های واقعی رزمندگان ایرانی ثابت کرده اند که کاملا جریان برعکس است.
از سوی دیگر همه تحریمهایی که بر علیه ملت ایران وضع کرده اند جواب نداده و آنها در اهداف خود ناکام مانده اند.
سجاد غریبی، هرکول ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2022
هالک ایرانی در نخستین مبارزه واقعی و در راند اول ناک‌ اوت شد +ویدئو، عکس
قبل از ادامه می خواهم تاکید کنم منظور از اینکه تحریم ها جواب نداده این نیست که مردم ایران تحت فشار اقتصادی نیستند بلکه منظور این است که آنها به اهدافی که ترسیم کرده بودند و آن سرنگونی نظام و یا ایجاد شورش و آشوب داخلی بود نرسیده اند و مقاومت مردم ایران آنها را به ستوه رسانده.
در گفتگوهای احیای برجام هم که می بینیم آنها با مشکلی اساسی مواجه هستند، هر چه قدر این گفتگوها را اطاله می دهند ایران نه فقط کوتاه نمی آید بلکه دفعه بعد که پای میز گفتگو ها می نشینند ایران با برگه های قویتر پای میز گفتگو می آید.
در حالی که طرف غربی به دنبال تامین منافع آمریکا است (نه منافع آلمان و فرانسه و انگلیس و بقیه کشورهای اروپایی، فقط منافع آمریکا)، تیم ایرانی به دنبال تامین منافع ایران می باشد و آنهایی که در جریان مسایل پشت پرده گفتگو می باشند به خوبی می دانند که امروزه کار آمریکایی ها و اروپایی ها حتی به التماس رسیده و التماس می کنند ایران برخی موارد را از آنها بصورت شفاهی و یا محرمانه بپذیرد ولی تعهد مکتوب علنی از آنها نخواهد تا آبرویشان در داخل کشورهایشان نرود.
متاسفانه مشاهده می کنیم همانگونه که غربی ها برخی پهلوان پنبه های ورزشی ساخته اند برخی پهلوان پنبه های سیاسی واقتصادی و فرهنگی و ... را نیز ساخته اند که بزرگشان کرده اند تا وقت مبادا بنا به خواسته آنها از پشت جبهه به خط مقدم ضربه بزنند.
مثلا مشاهده می کنیم هر وقت بحث مذاکرات مطرح می شود سریع هالک های اقتصادی اینها دست به کار می شوند و قیمت ارز را پایین میاورند و وقتی که بحث شکست مذاکرات مطرح می شود قیمت ها را بالا می برند، این در حالی است که هیچ اتفاق اقتصادی ای که بخواهد روی بازار تاثیر بگذارد رخ نداده.
هرکول ایرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2022
چرا هالک ایرانی به گریه افتاد؟ + فیلم
یا حتی مشاهده می کنیم برخی هالک های سیاسی آنها شروع می کنند در داخل کشور فشارهای سیاسی آوردن که تیم مذاکره کننده به هر بهانه ای باشد باید در مقابل آمریکا کوتاه بیاید و خواسته های غربی ها را بپذیرد و ادعا می کنند که شرایط داخلی ایران در حال فروپاشی است و ایران در حال نابودی است و اقتصاد ایران نابود شده و فضای اجتماعی در حال فروپاشی است و...
بیش از چهار دهه است که این هالک ها طوطی وار هرچه از آنطرف برای آنها دیکته می شود را بیان می کنند ولی در عمل می بینیم ایران روز به روز قدرتمندتر می شود.
تصور نکنید که منظور بنده فقط آنهایی است که خارج از کشور زندگی می کنند و رسما از سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و یا وزارت امور خارجه این کشور و یا اسرائیل و یا عربستان و ... حقوق می گیرند که ایران را تخریب کنند، بلکه از آنها بد تر آنهایی هستند که درون کشور زندگی می کنند و حتی در برهه هایی مناصب بالای اداری و حکومتی هم داشته اند وحتی برخی هنوز هم دارند و با حمایت دشمنان به هالک های داخلی تبدیل شده اند.
اگر به یاد داشته باشید سجاد غریبی هم روزی روزگاری مدعی بود که می خواهد به مدافعین حرم بپیوندد و دشمنان ایران را نابود کند و همه رسانه های غربی عکس ها و گزارش های آنچنانی از او منتشر می کردند.
اینجا هم شاید بد نباشد بگویم که حتی برخی شاید خود را به ظاهر طرفدار نظام و ضد دشمن جلوه دهند اما واقعیت امر این است که خواسته یا نخواسته رفتار و کردار آنها در راستای اهداف دشمن است و همین کافی می باشد تا دشمن شروع کند از آنها تعریف و تمجید کردن و با ابزار رسانه ای خود آنها را بزرگ کند تا به یکباره محکم آنها را زمین بزنند.
همانگونه که سجاد غریبی نمی دانست چرا آنها دارند در رسانه های خود وی را بزرگ می کنند ولی آنها می دانستند و برایش نقشه های بلند مدت داشتند.
هالک هایی که ماموریت شان تخریب روحیه مردم ایران است، از همه لحاظ، چه از نظر سیاسی چه اقتصادی چه فرهنگی چه اجتماعی چه...
حد اقل سجاد غریبی نمی داست که اهداف پشت پرده دشمنان چیست ولی قطعا بسیاری از این هالک های داخلی می دانند هدف دشمنان چیست، خارجی ها به کنار، ضربه زدن به ملت ایران، و در آن راستا عمل می کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала