اعتراف آمریکا به ایجاد ارتش سایبری برای حمله به روسیه

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراف آمریکا به ایجاد ارتش سایبری برای حمله به روسیه
اعتراف آمریکا به ایجاد ارتش سایبری برای حمله به روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.08.2022
اشتراک
وزارت خارجه روسیه بیان کرد: آمریکا به ایجاد "ارتش فناوری اطلاعات اوکراین" برای حمله به روسیه اعتراف کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، آلِگ سیرومولوتوف معاون وزیر امور خارجه روسیه، از به رسمیت شناختن ایالات متحده در ایجاد "ارتش فناوری اطلاعات اوکراین" خبر داد.
معاون وزیر خارجه روسیه به اسپوتنیک گفت که ایالات متحده و متحدانش از فناوری اطلاعات برای اهداف تهاجمی استفاده می کنند و به ایجاد "ارتش فناوری اطلاعات اوکراین" برای حمله به زیرساخت های روسیه "اعتراف" می کنند.
وی در سخنانی درباره سومین نشست گروه کاری باز سازمان ملل متحد در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) گفت که در آن هیئت روسی، بر اساس واقعیت ها یادآور شد که این ایالات متحده و متحدانش هستند که از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای اهداف توهین آمیز استفاده می کنند.
آنها همچنین اعتراف می کنند که "ارتش فناوری اطلاعات اوکراین" را برای حمله به زیرساخت های روسیه ایجاد کرده اند.
آلِگ سیرومولوتوف
معاون وزیر امور خارجه روسیه
در ماه ژوئن، آندری کروتسکیخ مدیر بخش امنیت اطلاعات بین‌المللی وزارت امور خارجه روسیه، گفت که گروه‌ های هکری از اوکراین و همچنین از ایالات متحده و گرجستان در حال انجام حملات سایبری علیه سازمان‌ های دولتی روسیه و ذخیره‌ سازی داده‌ها هستند.
از روس ها و خارجی ها، 22 گروه هکر در عملیات های غیرقانونی شرکت دارند، فعال ترین آنها ارتش IT اوکراین، GhostClan (ایالات متحده آمریکا)، GNG (گرجستان)، Squad303 (لهستان) هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала