تصاویری از بارش باران‌های سیل‌آسا بی‌سابقه و مرگبار در امارات +ویدئو، عکس

© Sputnik / Константин Михальчевский /  مراجعه به بانک تصاویر سیل
سیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2022
اشتراک
بارش شدید باران و سیل که از هفته گذشته بخش‌هایی از کشور امارات را در بر گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت کشور امارات متحده عربی روز جمعه اعلام کرده است که در اثر بارش‌های سیل‌آسا که از روز چهارشنبه هفته‌‌ی گذشته بخش‌هایی از این کشور را درنوردید، دست‌کم هفت نفر جان خود را از دست دادند.
این شدیدترین میزان بارش باران طی ۲۷ سال اخیر در امارات بوده است. در بخش‌های شمالی و شرقی این کشور، باران‌های بی‌وقفه، بسیاری از زیرساخت‌ها را ویران کرد و حدود یک میلیون درهم از سرمایه تجار از بین رفت.
فجیره بیشترین بارندگی در این کشور در امارات داشته است. در بندر فجیره نیز بیش از دو برابر بارش سالانه و فقط در یک روز ۲۳۴.۹ میلی متر باران بارید و طبق گزارش‌ها، در فجیره هفت نفر آسیایی تبار جان خودشان را از دست دادند. پس از کاهش بارندگی بسیاری از اهالی ابوظبی و دبی این شهرها را ترک کردند،
ژنرال علی سالم التونیجی، یک مقام وزارت کشور امارات گفت: «شهرهای شارجه، فجیره و راس الخیمه بیشترین خسارات را داشته‌اند و نیروهای عملیاتی در برخی از مناطق این شهرها همچنان در حال تخلیه شهروندان هستند. وی در ادامه تاکید کرد که ۸۰ درصد افرادی که در معرض سیل قرار گرفته بودند به محل سکونت خود بازگشته‌اند.»
کاربران عنوان می‌کنند که طبیعت و زمین در حال انتقام از مردم است. برخی از کاربران به سیستم مدیریت شهری پیشرفته فجیره و سیستم کانال‌کشی زیرزمینی که در تصاویر مشخص است اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند که به بهترین شکل آب سیل را به بیرون از شهر هدایت می‌کند و کمترین مشکل در تردد شهروندان را ایجاد می‌کند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала