کشتار ۱۰۰۰ سگ در پناهگاهی در دماوند +عکس

© Photo / Alisa Mordvinovaزایمان سگ ولگرد در مترو مسکو
زایمان سگ ولگرد در مترو مسکو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.07.2022
اشتراک
هزار قلاده سگ پناه‌ داده شده در پناهگاه سگ‌های بی‌سرپرست به یکباره کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری‌های مجازی ایرانی از کشتار ۱۰۰۰ سگ در پناهگاهی در دماوند خبر می‌دهند که این موضوع موجی از واکنش‌های کاربران را در برداشته است.
مرکز نقاهتگاه و عقیم‌سازی سگ‌های بدون صاحب در منطقه گندک دماوند که بهمن ماه ۱۳۹۸ با حضور مسئولان افتتاح شده بود، سوم مرداد ماه در صفحه اینستاگرام خود خبر از کشته شدن بیش از ۱۰۰۰ سگ با گلوله داد. مدیر پناهگاه گفت:‌ "عده‌ای با محبوس کردن مسئول وقت پناهگاه در اتاقی اقدام به کشتار و دفن تمامی سگ های پناهگاه کرده‌اند در حالیکه از هزار سگ تنها ۱۰-۲۰ سگ نجات پیدا کرده‌اند. این سایت که تمامی فعالیت‌هایش در منطقه گندک براساس بخشنامه و شیوه‌نامه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور انجام می‌شد، در تلاش بود تا با همکاری سازمانهای مردم نهاد و زیر نظر دوستداران حیوانات بتواند بستری برای اسکان و ارائه خدماتی مانند زنده‌گیری و انتقال به سایت جهت انگل‌زدایی، عقیم‌سازی و در پایان رهاسازی فراهم کند."
کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ سگ‌کشی در پناهگاه گندک، به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند و معتقدند حقوق حیوانات در این ماجرا در نظر گرفته نشده است. برخی از کاربران با کنایه عنوان می‌کنند اتفاقا کار خیلی خوبی انجام شد و سگ‌های بیچاره‌ راحت شدند. کاربرانی هم عنوان می‌کنند این کشتار به دنبال زخمی شدند برخی از شهروندان و حمله‌ی سگ‌های ولگرد صورت گرفته است.
این در حالی است که برخی خبرگزاری های مجازی از تکذیب این موضوع توسط سرپرست اداره محیط زیست شهرستان دماوند خبر می دهند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала