انهدام يك كشتی و انبار موشكهای هارپون توسط روسيه در اودسا

© Sputnik / Press-service of the Ministry of Defence of the Russian Federationوزارت دفاع روسیه: آمریکا از واقعیات سوریه خبر ندارد
وزارت دفاع روسیه: آمریکا از واقعیات سوریه خبر ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.07.2022
اشتراک
وزارت دفاع روسیه از انهدام کشتی نیروهای مسلح اوکراین و انبار موشک های هارپون در اودسا خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ارتش روسیه در اودسا یک کشتی اوکراینی و یک انبار موشک های هارپون را با موشک های بسیار دقیق منهدم کرد. این خبر روز یکشنبه 24 ژوئیه توسط نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه، ژنرال ایگور کوناشنکوف اعلام شد.
به گفته وی، نیروهای مسلح روسیه موشک های دوربرد با دقت بالا را به سمت یک کارخانه تعمیراتی در اودسا هدف قرار دادند. حمله دقیق بود - در نتیجه کشتی نیروهای مسلح اوکراین در اسکله و انبار موشک های ضد کشتی هارپون که از ایالات متحده تامین می شد منهدم شد. همانطور که کوناشنکوف خاطرنشان کرد، ارتش روسیه همچنین تأسیسات تولید این شرکت را که برای تعمیر و نوسازی ساختار کشتی نیروهای دریایی اوکراین در نظر گرفته شده بود، از کار انداخت.
پیش از این، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه گفته بود که در اودسا، اصابت موشک‌های کالیبر با دقت بالا، تأسیسات زیرساخت نظامی اوکراین را منهدم کرد. به گفته این دیپلمات، موشک های کالیبر "یک قایق نظامی را به آدرس مورد علاقه رژیم کی‌یف فرستاد." به این ترتیب او به اظهارات ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، که روسیه را برای آنچه رخ داده است مقصر دانسته است، پاسخ داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала